Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych na kuchnię Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.

Publication date 2017-04-19
End date 2017-04-28 09:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68707 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 153000001, 158110006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych na kuchnię Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Grupa 1 - Warzywa - 18 pozycji asortymentowych,
Grupa 2 - Owoce - 3 pozycje asortymentowe,
Grupa 3 - Pieczywo - 6 pozycji asortymentowych.


Opis

Warzywa - 18 pozycji asortymentowych.Owoce - 3 pozycje asortymentowe.Pieczywo - 6 pozycji asortymentowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego
Ulica Żeromskiego
Nr domu 22
Miejscowosc Mielec
Kod poczt 39-300
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 177 800 146
Fax 177 800 146
Email w.rybinska@szpital.mielec.pl
Adres strony url www.szpital.mielec
Regon 000308637
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.mielec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.mielec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznakowana napisem: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych do kuchni Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu oraz winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 – Administracja
Numer referencyjny SzP vIII-2233-35P/17
Rodz zam D
Okres2c 11/04/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). Kartę Charakterystyki każdego zaoferowanego produktu. Wykonawca w dniu otwarcia ofert do godz. 9:00 dostarczy Zamawiającemu po 1 szt. produktu zaproponowanego w pozycji 1-5 złożonej oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowany asortyment spełnia wymogi i posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo(Załącznik nr 5 do SIWZ).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a.Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b.zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: •zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego •zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, •wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie c.zostały spełnione łącznie następujące warunki: •konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, •wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d.Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: •na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a) •w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy •w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców e.zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP f.łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy Załącznik nr 1 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a.zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu, b.zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; c.zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; d.zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; e.w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian; f.w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
Czy aukcja Nie
Data skl 28/04/2017
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)