Dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu i wniesienia do lokali Podkarpackiego Oddziału Regionalnego oraz 21 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Publication date 2017-04-19
End date 2017-04-28 11:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68759 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976442
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych wraz z usługą transportu
i wniesienia do lokali Podkarpackiego OR oraz 21 Biur Powiatowych ARiMR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilościowy przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
2. Materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Podkarpackiego OR i 21 Biur Powiatowych w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ/Załączniku nr 2 do Umowy oraz rozładowane i wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń. Wykaz jednostek Zamawiającego zawiera Załącznik nr 3 do Umowy.
3. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie materiały biurowe będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania , oryginalnie fabrycznie zapakowane
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały biurowe ( liczonej od daty odbioru materiałów ) w ramach, której zobowiązuje się wymienić wadliwe materiały biurowe na wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji.
5. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny
Ulica al. Tadeusza Rejtana
Nr domu 36
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35310
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 178 756 001
Fax 178 642 550
Email podkarpacki@arimr.gov.pl
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Regon 1061308300068
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.arimr.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Podkarpacki Oddział Regionalny ARiMR al.Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów
Numer referencyjny BOR09.2610.1.2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wykonanie całości zamówienia, w tym dostawa i rozładunek materiałów biurowych, nastąpi w terminie: Pierwsza dostawa do Podkarpackiego OR i do 21 Biur Powiatowych w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy ; Kolejne dostawy/ max 3/ do Podkarpackiego OR w terminie 14 dni kalendarzowych od daty pisemnego wezwania przez Zamawiającego, nie później jednak niż do 10.12.2017r. do
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru ,lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.,Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1 i 3, jeżeli Zamawiający osiada oświadczenia i dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2014r. poz.1114 oraz z 2016r.poz.352).
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust1 ustawy Pzp, wg załącznika 3 do SiWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku 5 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy . Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr6 do SiWZ tj. 1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w formie aneksu, w następujących okolicznościach: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), zdarzenie nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony maja prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód, c) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji materiałów, zamawiający dopuszcza zmianę wersji materiałów pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ, d) w przypadku zakończenia wytwarzania materiału objętego umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terenie RP, zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu, materiału zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 28/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)