Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej, oprogramowania oraz pozostałego wyposażenia na potrzeby uczestników projektu „W przyszłość bez barier”

Publication date 2017-04-19
End date 2017-04-27 10:00:00
Instytucja Gmina Olecko
Miejscowość Olecko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68781 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302300000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej, oprogramowania oraz pozostałego wyposażenia do Zespołu Szkół w Judzikach oraz Zespołu Szkół w Babkach Oleckich znajdujących się na terenie Gminy Olecko. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej, oprogramowania oraz pozostałego wyposażenia; 2) zapewnienie gwarancji na okres nie krótszy niż 2 lata na każdą dostarczoną w ramach przedmiotu zamówienia pozycję sprzętu i wyposażenia, a w przypadku monitorów interaktywnych – nie krótszy niż 5 lat; 3) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego w okresie gwarancyjnym zakupionego sprzętu i wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 oraz środków budżetu krajowego.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyte są nazwy handlowe, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktu równoważnego. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach technicznych i wymaganiach nie gorszych niż produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Olecko
Ulica Plac Wolności
Nr domu 3
Miejscowosc Olecko
Kod poczt 19400
Panstwo Polska
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 87 520 21 68
Fax 87 520 25 58
Email bi@um.olecko.pl
Adres strony url www.bip.um.olecko.pl
Regon 79067127700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.olecko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.olecko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Olecko, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin dostawy - Wykonawca składając ofertę zobowiązany będzie wskazać całkowity termin realizacji przedmiotu zamówienia: 7 dni lub 10 dni lub 14 dni. Termin dostawy wyrażony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy, stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie komputerów przenośnych i/lub stacjonarnych i oprogramowania i/lub urządzeń drukujących/multimedialnych o wartości nie niższej niż 50 000 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego, że Wykonawca zrealizował co najmniej jedną dostawę, polegającą na dostawie komputerów przenośnych i/lub stacjonarnych i oprogramowania i/lub urządzeń drukujących/multimedialnych o wartości nie niższej niż 50 000 zł brutto dla jednego odbiorcy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu dostawy, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu, określającego czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodem są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w załączniku nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w części VI pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 4 składa każdy z Wykonawców. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Katalog zmian przewidziany jest we wzorze umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają – pod rygorem nieważności – formy pisemnej i podpisania przez obie strony aneksu do umowy. 4. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 27/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)