Dostawa sprzętu i aparatury medycznej

Publication date 2017-04-19
End date 2017-04-27 12:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Miejscowość Chęciny
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68835 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa m.in. cystoskop, płaszcze, kleszczyki, adaptery, pętle tnące, szczypce, noże, imadła laparoskopowe, przewody, trokary, pompa ssąco- płucząca, ureterorenoskop, optyka cystoskopowa, akcesoria do kabiny pletyzmografu, ssaki elektryczne, kardiomonitory, inhalatory, pompy infuzyjne, aparaty EKG, reduktory, dozowniki, aparaty AMBU, materac chirurgiczny, aparaty do mierzenia ciśnienia, laryngoskop, termometry bez dotykowe, pulsoksymetry, aparat do elektrokoagulacji, akcesoria do kabiny pletyzmografu.
Szczegółowy opis aparatury i sprzętów został zawarty w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Ulica Czerwona Góra
Nr domu 10
Miejscowosc Chęciny
Kod poczt 26060
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 413 465 240
Fax 413465567
Email dzamp@poczta.onet.pl
Adres strony url http://czerwonagora.pl/
Regon 29621300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.czerwonagora.pl/przetargi-,17.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.czerwonagora.pl/przetargi-,17.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze - Sekretariat Dyrektora Szpitala, ul Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny
Numer referencyjny ZP-527-2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, realizacji przedmiotu zamówienia w terminie: -dla zadań od 1 do 33 - 45 dni, licząc od następnego dnia po zawarciu umowy, -dla zadania nr 34, czas obowiązywania umowy wynosi 12 m-cy, licząc od następnego dnia po zawarciu umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) 3.Dokumenty, o których mowa w punkcie 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 5 stosuje się (forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty (forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy): 1.1 oświadczenie producenta zaoferowanego asortymentu, potwierdzającego że zaoferowany asortyment jest w pełni kompatybilny ze sprzętem posiadanym przez szpital, zgodnie z zapisem w Formularzu ofertowym dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 13, 34. 1.2 deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych lub równoważny dopuszczający do obrotu na terenie Polski dla zadania nr 19, 1.3 certyfikat CE dla zadania nr 20, 21, 22, 24, 27, 28, 30, 32. 1.4 deklarację zgodności, certyfikat CE dla zadania nr 23. 1.5 certyfikat zgodności jednostki notyfikującej dla zgodności produkcji wyrobu z wymogami Dyrektywy Medycznej 93/42/EEC dla zadania nr 25, 26. 1.6 instrukcja obsługi w języku polskim.
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości jak niżej: Zadanie nr 1- 100,00 zł Zadanie nr 2- 120,00 zł Zadanie nr 3- 20,00 zł Zadanie nr 4- 25,00 zł Zadanie nr 5- 80,00 zł Zadanie nr 6- 50,00 zł Zadanie nr 7- 130,00 zł Zadanie nr 8- 10,00 zł Zadanie nr 9- 1 000,00 zł Zadanie nr 10- 270,00 zł Zadanie nr 11- 90,00 zł Zadanie nr 12- 140,00 zł Zadanie nr 13- 50,00 zł Zadanie nr 14- 400,00 zł Zadanie nr 15- 600,00 zł Zadanie nr 16- 350,00 zł Zadanie nr 17- 750,00 zł Zadanie nr 18- 150,00 zł Zadanie nr 19- 300,00 zł Zadanie nr 20- 900,00 zł Zadanie nr 21- 90,00 zł Zadanie nr 22- 450,00 zł Zadanie nr 23- 250,00 zł Zadanie nr 24- 10,00 zł Zadanie nr 25- 280,00 zł Zadanie nr 26- 50,00 zł Zadanie nr 27- 90,00 zł Zadanie nr 28- 50,00 zł Zadanie nr 29- 45,00 zł Zadanie nr 30- 10,00 zł Zadanie nr 31- 45,00 zł Zadanie nr 32- 40,00 zł Zadanie nr 33- 180,00 zł Zadanie nr 34- 250,00 zł
Czy wadium Tak
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla zadania nr 34: Zmiany w umowie: 1.Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy. 2.W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętego umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie. 3.Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania. 4.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 4.1. numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy); 4.2. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4.3. przedmiotowym/produkt zamienny; 4.4. sposobu konfekcjonowania; 4.5. liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania); 4.6.wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. 5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
Kryt 0 Cena brutto oferty
Kryt 0p 60
Data skl 27/04/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski [PL]
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 6 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp., 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamówienie podzielone jest na 34 zadania (części).
Wym zab umowy Zamawiający nie będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)