Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Publication date 2017-04-19
End date 2017-04-28 10:00:00
Instytucja Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68875 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 155114007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: Mleka, Śmietany, masła roślinnego, twarogu półtłustego, sera twardego żółtego,sera topionego kremowego, serka homogenizowanego, jogurtu naturalnego, jogurtu owocowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
Ulica ul. Lekarska
Nr domu 4
Miejscowosc Radom
Kod poczt 26-610
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48483615283
Fax +48483615213
Email zampubl@rszs.regiony.pl
Adres strony url ww.przetargi.rszs.radom.regiony.pl
Regon 000315086
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.rszs.radom.regiony.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.rszs.radom.regiony.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe /Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830/, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu w pok. 309A /Sekcja Zamówień Publicznych/, III piętro/Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Radomski Szpital Specjalistyczny, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Lekarska 4, 26-610 Radom
Numer referencyjny RSzS/SZP/P-15/2017
Rodz zam D
Okres2c 08/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1.1. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.2. wypełniony formularz cenowy według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. 1.3. pełnomocnictwo – w oryginale. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - może się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, w takim przypadku zmieni się wartość stawki podatku VAT i ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian (nie dotyczy sytuacji gdy obowiązek zapłaty podatku leży po stronie Zamawiającego), 2. W przypadku niewykorzystania ilości określonych w umowie - możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy, za zgodą obu stron. 3. Dopuszcza się zmianę przedmiotu umowy, tj. zastąpienie przedmiotu umowy innym równoważnym produktem o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż wykazane w ofercie (z zastrzeżeniem, że cena tego produktu nie ulegnie podwyższeniu) z zastrzeżeniem, iż spełnione zostaną parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Powyższa zmiana możliwa jest jedynie w przypadku zaprzestania wytwarzania przedmiotu umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Data skl 28/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)