Dostawa środków higieny i czystości, opakowań, artykułów przemysłowo-spożywczych oraz środków konserwujących - w podziale na 10 zadań. ZNAK SPRAWY 20/WOG/2017

Publication date 2017-04-19
End date 2017-04-27 09:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68983 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 337119006, 398111001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków higieny i czystości, opakowań, artykułów przemysłowo-spożywczych oraz środków konserwujących - w podziale na 10 zadań: zadanie nr 1: Dostawa środków higieny i czystości do SOI Gliwice, zadanie nr 2: Dostawa środków higieny i czystości do SOI Bytom, zadanie nr 3: Dostawa środków higieny i czystości do SOI Tarnowskie Góry, zadanie nr 4: Dostawa środków higieny i czystości do SOI Opole, zadanie nr 5: Dostawa środków higieny i czystości do SOI Bielsko-Biała, zadanie nr 6; Dostawa środków higieny i czystości do SOI Lubliniec, zadanie nr 7: Dostawa środków higieny i czystości do SOI Krapkowice, zadanie nr 8: Dostawa środków higieny i konserwacji dla służby mundurowej, zadanie nr 9: Dostawa specjalistycznych środków do utrzymania higieny bloków żywnościowych, zadanie nr 10: Dostawa opakowań i artykułów przemysłowo-spożywczych dla służby żywnościowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: formularz cenowy dla zadania 1 -załącznik nr 2, formularz cenowy dla zadania 2 -załącznik nr 3, formularz cenowy dla zadania 3 -załącznik nr 4, formularz cenowy dla zadania 4 -załącznik nr 5, formularz cenowy dla zadania 5 -załącznik nr 6, formularz cenowy dla zadania 6 -załącznik nr 7, formularz cenowy dla zadania 7 -załącznik nr 8, formularz cenowy dla zadania 8 -załącznik nr 9, formularz cenowy dla zadania 9 -załącznik nr 10, formularz cenowy dla zadania 10 -załącznik nr 11.


Opis

Dostawa środków higieny i czystości do SOI Gliwice- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 1 -załącznik nr 2.Dostawa środków higieny i czystości do SOI Bytom- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 2 -załącznik nr 3.Dostawa środków higieny i czystości do SOI Tarnowskie Góry- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 3 -załącznik nr 4.zadanie nr 4: Dostawa środków higieny i czystości do SOI Opole- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 4 -załącznik nr 5.Dostawa środków higieny i czystości do SOI Bielsko-Biała- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 5 -załącznik nr 6.Dostawa środków higieny i czystości do SOI Lubliniec- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 6 -załącznik nr 7.Dostawa środków higieny i czystości do SOI Krapkowice- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 7 -załącznik nr 8.Dostawa środków higieny i konserwacji dla służby mundurowej- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 8 -załącznik nr 9.Dostawa specjalistycznych środków do utrzymania higieny bloków żywnościowych- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 9 -załącznik nr 10.Dostawa opakowań i artykułów przemysłowo-spożywczych dla służby żywnościowej- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy dla zadania 10 -załącznik nr 11.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Gen. Andersa
Nr domu 47
Miejscowosc Gliwice
Kod poczt 44121
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 261111371
Fax 261111232
Email 4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Adres strony url http://zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Regon 24076379800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice,ul. Gen. Andersa 47 (kancelaria jawna) budynek nr 7
Numer referencyjny ZNAK SPRAWY 20/WOG/2017
Rodz zam D
Okres2c 35
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 27/04/2017
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, formularz cenowy (stosownie do zadania) - załączniki nr 2 - 11 do SIWZ, pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 11 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wykonanie przedmiotu zamówienia może zostać powierzone Podwykonawcom z zastrzeżeniem, iż Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawcy jak za działania i zaniechania własne, łącznie z rozliczeniem się z Podwykonawcą. Przedmiotem Umowy o podwykonawstwo może być wyłącznie wykonanie, odpowiednio: dostaw, które ściśle odpowiadają części zamówienia określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Zgodnie z art. 36 b ust. 1b Pzp – Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie dostawy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)