Przygotowanie i realizacja działań informacyjno-promocyjnych w Internecie związanych z polską obecnością na Międzynarodowej Wystawie Astana EXPO 2017

Publication date 2017-04-19
End date 2017-05-05 11:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69145 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 793414000, 720000005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest przygotowanie i realizacja Kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie, związanej z polską obecnością na Międzynarodowej Wystawie EXPO Astana 2017, na którą składają się następujące Zadania:
Zadanie A: Przygotowanie merytorycznych treści informacyjnych w formacie infografik i klipów video oraz spaceru 3D z przeznaczeniem do publikacji w Internecie.
Zadanie B: Wsparcie komunikacji w mediach społecznościowych (fanpage na portalu społecznościowym Facebook @ExpoPL).
Zadanie C: Przeprowadzenie wielojęzycznej wysokozasięgowej Kampanii promocyjnej w Internecie.
Zadanie D: Opracowanie koncepcji, projektów i specyfikacji technicznej do produkcji gadżetów promocyjnych nawiązujących do polskiej obecności Astana EXPO 2017.
Zadanie E: Wsparcie i utrzymanie strony www.expo.gov.pl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Ulica Pańska
Nr domu 81
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00834
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel (022) 432 80 80
Fax (022) 432 86 20
Email biuro@parp.gov.pl
Adres strony url www.parp.gov.pl
Regon 1718109500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2016-2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2016-2
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Numer referencyjny 29/EXPO
Rodz zam U
Okres2c 30/11/2017
Szacunkowa wart zam calosc 505222.52
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia nastąpi w terminie od dnia jej zawarcia do dnia 30 listopada 2017 r., zgodnie z terminami określonymi w Harmonogramie realizacji projektu, o którym mowa w SOPZ, zawartym w Szczegółowej Koncepcji Realizacji Zadań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część zrealizowana obejmuje, 3 usługi polegające na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie, obejmującej swym zakresem co najmniej : przygotowanie media planu, kreacji kampanii, oraz prowadzeniu profili w obrębie serwisów społecznościowych, których zsumowana liczba fanów była nie mniejsza niż 1 000 000, wartość każdej usługi była nie mniejsza niż 200 000 zł brutto. Zakres prac dotyczący prowadzenia profili w obrębie serwisów społecznościowych obejmował: a) przygotowanie strategii prowadzenia profilu; b) monitorowanie profilu i prowadzenie raportowania; c) moderację sytuacji kryzysowych; d) prowadzenie regularnych kampanii mediowych w obrębie portalu Facebook.com lub równoważnym o łącznym budżecie rocznym dla każdego profilu w wysokości co najmniej 10 000 zł. 2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia: tj.: zespołem w skład którego będą wchodzić: a) Koordynator projektu, osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu, co najmniej pięciu kampanii, których podstawowym elementem były działania w social media, uwzględniające minimum dwa kanały komunikacji; b) Redaktor, osoba odpowiedzialna za warstwę tekstową projektu, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w tworzeniu tekstów i sloganów reklamowych na potrzeby co najmniej pięciu kampanii, których podstawowym elementem były działania w Internecie; c) Dyrektor kreatywny, osoba odpowiedzialna za oprawę artystyczną projektu, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w zespole kreatywnym przy tworzeniu co najmniej trzech kampanii, których podstawowym elementem były działania w Internecie; d) Specjalista ds. Strategii, osoba posiadająca doświadczenie w planowaniu, co najmniej pięciu kampanii, których podstawowym elementem były działania w social media, uwzględniające co najmniej dwa kanały komunikacji; e) Producent materiałów video, osoba z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w organizacji produkcji video, w tym co najmniej jednej formy seryjnej składającej się z co najmniej 5 odcinków; f) Specjalista ds. Social Media – osoba, która biegle włada językiem angielskim i rosyjskim oraz w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 1 kampanię w serwisie społecznościowym (np. Facebook, LinkedIn) o wartości co najmniej 30 000,00 zł; g) Grafik komputerowy – osoba, która przygotowywała grafiki na potrzeby co najmniej 5 różnych kampanii promocyjnych, w tym co najmniej 3 przeprowadzanych w Internecie.(w przypadku, gdy wartość usługi została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi). UWAGA: Jedna osoba może pełnić wyłącznie jedną funkcję w zespole realizującym zadanie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Zakresie warunkow udzialu dowodów określających, czy usługi wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach,którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający przewiduje następuję przypadki zmiany umowy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (Dz. U. 2015 r. poz. 2164 ze zm.), ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2015 r. poz. 584, poz. 1893), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz. U. 2014 r. poz. 1448, Dz. U. 2015 r. poz. 1240), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r.. poz. 1870 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną; 3) w celu prawidłowej realizacji Zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego wartości i wskaźników opisanych w SOPZ, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, wynikających m.in. z przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy, konieczną stanie się modyfikacja terminów wskazanych w SOPZ, za wyjątkiem terminu określonego w § 2 ust. 1; 4) kiedy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 50
Data skl 05/05/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Wykonawca załączy do oferty: 1)Opis Koncepcji Realizacji Zamówienia, sporządzony na wzorze, stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza Oferty, o łącznej objętości maksymalnie 3 600 znaków, zawierający: a)Analizę strategiczną i efektywnościową działań oraz opis przewodniej idei kreatywnej i propozycja wizualizacji wszystkich proponowanych działań, b)Opis działań promocyjno-informacyjnych przewidzianych dla Zadania B, c)Ocenę ryzyk zaplanowanych działań, d)Rekomendację dodatkowych działań, służących realizacji celów Zamawiającego i odpowiadających na potrzeby potencjalnego odbiorcy działań, nieujęte w Zamówieniu. 2)Koncepcję mechanizmu aktywizującego gości EXPO sporządzoną na wzorze, stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza Oferty, o łącznej objętości maksymalnie 1 800 znaków, opisaną zgodnie z zapisami § 15 ust. 4 SIWZ. 3)Koncepcję masowych gadżetów promocyjnych, opisaną zgodnie z zapisami § 15 ust. 5 SIWZ. 4)Próbkę infografiki, opisaną zgodnie z zapisami § 15 ust. 6 SIWZ w wersji wydrukowanej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD lub dysku przenośnym.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)