Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
|
Ulica |
ul. M.C. Skłodowskiej
|
Nr domu |
23
|
Miejscowosc |
Kluczbork
|
Kod poczt |
46200
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
opolskie
|
Tel |
774 173 009
|
Email |
ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
|
Adres strony url |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Regon |
53242100800000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Skłodowskiej - Curie 23, 46-200 Kluczbork
|
Numer referencyjny |
04/17
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach:
a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia
b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości ( co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu, z tym że musi on spełniać warunki określone w SIWZ , a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%.
c) Jeżeli z przyczyn nie zawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej.
d) Jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny sprzęt w ramach zadania objętego niniejszą umową okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową (zadaniem), możliwa jest zmiana ilości sprzętu (poszczególnych pozycji w ramach zadania) z tym, że nie może ona być mniejsza / większa niż 20% ilości poszczególnych pozycji w danym zadaniu oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (zadania).
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
90
|
Data skl |
28/04/2017
|
Godz skl |
11:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|