Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.

Publication date 2017-04-20
End date 2017-04-28 11:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69874 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331413209
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od zadania nr 1 do zadania nr 5 zawierają załączniki od 6 do 10do SIWZ.


Opis

dostawa sprzętu jednorazowego użytku- szczegółowy opis załącznik nr 6 dostawa sprzętu jednorazowego użytku - szczegółowy opis załącznik nr 7dostawa rękawów do sterylizacji - szczegółowy opis załącznik nr 8dostawa rękawic - szczegółowy opis załącznik nr 9dostawa rękawic - szczegółowy opis załącznik nr 10

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
Ulica ul. M.C. Skłodowskiej
Nr domu 23
Miejscowosc Kluczbork
Kod poczt 46200
Panstwo Polska
Wojewodztwo opolskie
Tel 774 173 009
Email ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
Adres strony url www.pczszpitalkluczbork.pl
Regon 53242100800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczszpitalkluczbork.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Skłodowskiej - Curie 23, 46-200 Kluczbork
Numer referencyjny 04/17
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
Zakresie warunkow udzialu wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany do umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w drodze pisemnego aneksu na następujących warunkach: a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości ( co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu, z tym że musi on spełniać warunki określone w SIWZ , a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%. c) Jeżeli z przyczyn nie zawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej. d) Jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny sprzęt w ramach zadania objętego niniejszą umową okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową (zadaniem), możliwa jest zmiana ilości sprzętu (poszczególnych pozycji w ramach zadania) z tym, że nie może ona być mniejsza / większa niż 20% ilości poszczególnych pozycji w danym zadaniu oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (zadania).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 90
Data skl 28/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)