Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby XVIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. Aktualne Problemy w Elektroenergetyce APE 17 dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.

Publication date 2017-04-20
End date 2017-04-28 09:45:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69886 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych na potrzeby XVIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „ Aktualne Problemy w Elektroenergetyce” APE’ 17 dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówieia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ oraz poniższym zestawieniem:
a)smycze z etui na agendę – 220 szt.,
b)notes na notatki konferencyjne – 220 szt.,
c)długopis konferencyjny – 220 szt.,
d)torba konferencyjna z uchwytami do noszenia – 220 szt. ,
e)pamięć pendrive USB 3.0 + micro USB OTG – 200 szt.,
f)pamięć pendrive USB 3.0 + micro USB OTG – 20 szt.,
g)rollupy konferencyjne – 8 szt. ,
2.Kod CPV: 22462000-6 Artykuły reklamowe.
3.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji.
4.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty był okresem gwarancji wynoszącym co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
5.Zamawiający wymaga, aby:
a)Każdy z zamawianych artykułów miał możliwość wykonania na nim nadruku.
Projekty nadruków będą przekazane Wykonawcy wraz z podpisaną umową.
b)Ostateczny projekt zostanie opracowany w całości przez Wykonawcę na podstawie wzorów, oraz plików graficznych, które będą dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega, że musi dokonać akceptacji ostatecznego projektu przed dokonaniem nadruku.
6.Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad
i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na swój koszt dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym.
8.Zamawiający wymaga, aby odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosił Wykonawca.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Ulica ul. Narutowicza
Nr domu 11/12
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-233
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel +48 58 347 24 02
Fax +48 58 347 18 02
Email barbara.stelmaszyk@pg.gda.pl
Regon 000001620
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, ul. Narutwicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek Wydziału, pokój 104.
Numer referencyjny ZP/65/014/D/17
Rodz zam D
Okres2c 21
Szacunkowa wart zam calosc 17454.28
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w formularzu oferty.
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia nie są wymagane specjalne kompetencje lub uprawnienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną - zawierające zakres rzeczowy i termin jego ważności- zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących: a.terminu Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: • Wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. • Działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała. b.zmian osób reprezentujących strony umowy W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. c.Zmiany nazw, siedziby, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych stron umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 28/04/2017
Godz skl 9:45
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.04.2017 o godzinie 10:00,w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki,budynek Wydziału pokój 101.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)