zakup i dostawy tonerów, tuszy, taśm i akcesoriów do drukarek komputerowych.

Publication date 2017-04-20
End date 2017-04-28 10:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69890 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301921136
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

zakup i dostawy tonerów, tuszy, taśm i akcesoriów do drukarek komputerowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Ulica ul. Lwowska
Nr domu 60
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35301
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 178 664 000
Fax 178 664 702
Email zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Adres strony url www.szpital2.rzeszow.pl
Regon 69069752900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital2.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Tylko jednej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, Sekretariat Dyrektora
Numer referencyjny Zp250/026/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 125000
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych minimum 100 000,00 zł każda (jedna dostawa wykonywana w ramach jednej umowy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do siwz.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3C do SIWZ). 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3.3 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.3.1. ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.1, ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 1)Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1)Wypełniony Formularz ofertowy. Załącznik nr 1. 2)Wypełniony formularz cenowy. Załącznik nr 2. 3)Wypełniony Formularz parametrów technicznych. Załącznik nr 5. 4)Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5)W celu oceny parametrów technicznych do pozycji, w których potwierdzono spełnienie parametru Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. odpowiednio: ISO/IEC 19752:2004; ISO/IEC 19798:2007; ISO/IEC 24711:2007. Wyżej wymienione zaświadczenia, składane są w celu dokonania oceny parametrów technicznych i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy nie będzie miał zastosowania. nie będą podlegały uzupełnieniu. Nie złożenie zaświadczeń na dzień składania ofert, bądź złożenie niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w specyfikacji asortymentowo – cenowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 6)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 7)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców o ile są znane. (Jeżeli dotyczy). 8)Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Jeżeli dotyczy).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim -potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ – dopuszczalna forma dokumentów CD / DVD. 2. Dokument potwierdzający, że dostarczone tusze i tonery do drukarek wytworzone zostały zgodnie z normą ISO 9001:2000 i normą środowiskową ISO 14001 – w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 3. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych - Wykonawca winien przedłożyć zestawienie na płycie CD/DVD w formacie XLS wszystkich oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych – wg wzoru: Oznaczenie materiału eksploatacyjnego oferowanego (kod) Oznaczenie oryginalne producenta OEM (kod) Wydajność oryginalnego tuszu tonera, kasety drukującej, bębna wg producenta sprzętu Wydajność tuszu tonera, kasety drukującej, bębna Lista urządzeń z którymi współpracuje oferowany materiał eksploatacyjny 1 2 3 4 5 W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust.3 ustawy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, § 3 ust. 2, a nadto gdy: – nastąpią przekształcenia własnościowe, – nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne – nastąpią zmiany adresu, – w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania z produkcji przedmiotu zamówienia zastępuje się produktem zamiennym o takich samych lub lepszych parametrach – cena nie wyższa niż w ofercie, – zmianie ulega nr katalogowy lub wielkość opakowań.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 28/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)