dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, wyrobów do implantacji i liposukcji, stymulatorów neurologicznych

Publication date 2017-04-20
End date 2017-04-28 10:00:00
Instytucja Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69906 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331411207
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych jednorazowego użytku, wyrobów do implantacji i liposukcji, stymulatorów neurologicznych na potrzeby Copernicus PL Sp. z o. o. w Gdańsku przez okres 12 miesiecy, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy ( załącznik nr 1) z podziałem na 12 zadań częściowych (pakietów).

Opis

akcesoria do pomiaru rzutu sercakaniule do termolezjistrzykawki, igłyigłysystemy do zbiórki stolca, worki wymienneobwód oddechowyobwód oddechowykanki, dreny, łącznikidrenynicinicizestaw stymulatora nerwu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Nowe Ogrody
Nr domu 1-6
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-803
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 768 42 81, 58 468 46 40
Fax 58 761 46 29, 58 768 48 29
Email zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
Adres strony url www.copernicus.gda.pl
Regon 22196438500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.copernicus.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.copernicus.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, Al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk (pokój 44).
Numer referencyjny D10.251.31.M.2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć: zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy, pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy, formularz asortymentowo-cenowy, parametry oferowanego asortymentu- jeżeli dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy, 2) wydłużenia terminu jej obowiązywania do 4 miesięcy, z zastrzeżeniem możliwości zmian w zakresie wynagrodzenia w przypadku, gdy w trakcie okresu trwania umowy ponad termin określony w § 10, zajdą następujące zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż powyższe zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia, wynagrodzenia zostanie zmienione w odpowiednim (ustalonym przez strony) do zmian zakresie. Zmienione wynagrodzenie wejdzie w życie od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów prawa, jeżeli zmiana przepisów miała wpływ na koszt wykonania zamówienia od tego dnia (dnia wejścia w życie zmiany przepisów), 3) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, 4) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie obniżenia cen asortymentu będącego przedmiotem umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 98
Czy aukcja Nie
Data skl 28/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)