ZAKUP I DOSTAWA TABLIC INFORMACYJNYCH, POMOCNICZYCH, NALEPEK ORAZ FLAG.

Publication date 2017-04-24
End date 2017-05-05 10:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4340
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71716 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301950002, 349284727
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic informacyjnych, pomocniczych, nalepek oraz flag.

Koszty transportu związane z zakupem i dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu na podany poniżej adres:

 Część 1:
Magazyn 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z siedzibą w Bielkowie gm. Kobylanka 73-108.
 Część 2:
Magazyn w kompleksie wojskowym ul. Al. Wojska Polskiego 250, 70-904 Szczecin.
Dostawa przedmiotu umowy obejmuje również jego rozładunek siłami Wykonawcy, w sposób umożliwiający przeliczenie i sprawdzenie jakości oraz zgodności ze szczegółowym wykazem z udziałem obu stron.
W przypadku wystąpienia wady Zamawiający ma obowiązek do niezwłocznego poinformowania Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub faksowo o jej wystąpieniu.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic informacyjnych, pomocniczych.
Koszty transportu związane z zakupem i dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu na podany poniżej adres:


Magazyn 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z siedzibą w Bielkowie gm. Kobylanka 73-108.
Dostawa przedmiotu umowy obejmuje również jego rozładunek siłami Wykonawcy, w sposób umożliwiający przeliczenie i sprawdzenie jakości oraz zgodności ze szczegółowym wykazem z udziałem obu stron.
W przypadku wystąpienia wady Zamawiający ma obowiązek do niezwłocznego poinformowania Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub faksowo o jej wystąpieniu.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic, nalepek, oraz flag.
Koszty transportu związane z zakupem i dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu na podany poniżej adres:
Magazyn w kompleksie wojskowym ul. Al. Wojska Polskiego 250, 70-904 Szczecin.
Dostawa przedmiotu umowy obejmuje również jego rozładunek siłami Wykonawcy, w sposób umożliwiający przeliczenie i

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Jednostka Wojskowa 4340
Ulica ul. Narutowicza
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70231
Panstwo Polska
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 261 45 48 38
Fax 261 45 23 98
Email 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl
Adres strony url www.bip.mon.gov.pl
Regon 32098789500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.mon.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mon.gov.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny 25-ZP-04-17
Rodz zam D
Okres2c 10/07/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia następujące dokumenty i oświadczenia: (na wezwanie Zamawiającego): a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji; b)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 8 do SIWZ). c)oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 5 do SIWZ) d)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 9 do SIWZ). e)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 05/05/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)