Dostawa farb do celów budowlanych, farb, lakierów oraz środków do konserwacji i obsługi pojazdów samochodowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego i jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 r.

Publication date 2017-04-24
End date 2017-05-09 09:30:00
Instytucja 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71861 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 448000008, 392242103
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa farb do celów budowlanych, farb, lakierów oraz środków do konserwacji i obsługi pojazdów samochodowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego i jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 r.CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - Farby i lakiery - minimalny wymagany okres gwarancyjny ma wynosić 12 miesięcy. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Materiały i akcesoria do obsługi pojazdów, CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA - Farby do celów budowlanych - minimalny wymagany okres gwarancyjny ma wynosić 18 miesięcy. Asortyment musi spełniać wymogi Polskich norm oraz posiadać CE. Produkty niebezpiecznie mają być dostarczone z kartą charakterystyki produktu niebezpiecznego. Asortyment, ma być dostarczony w opakowaniach, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Termin dostawy - max 14 dni od dnia podpisania umowy lub zgodnie z zadeklarowanym kryterium.


Opis

Dostawa farb do celów budowlanych, farb, lakierów oraz środków do konserwacji i obsługi pojazdów samochodowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego i jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 r., np: Farba nitro khaki,Farba nitro biała,Dostawa farb do celów budowlanych, farb, lakierów oraz środków do konserwacji i obsługi pojazdów samochodowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego i jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 r., np:Pędzel płaski angielski 15mm ½”,Taśma papierowa malarska 25mmx25m,Szampon samochodowy z woskiem.Dostawa farb do celów budowlanych, farb, lakierów oraz środków do konserwacji i obsługi pojazdów samochodowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego i jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2017 r.,Farba uniwersalna emulsyjna akrylowa, kolor-biały, op. 10,0l.,Farba emulsyjna akrylowa zewnętrzna, kolor zielona-jasna op.10,0l.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Ulica ul. Sadków
Nr domu 9
Miejscowosc Radom
Kod poczt 26603
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261 511 500
Fax 261 511 300
Email jw4938@wp.mil.pl
Adres strony url www.42blsz.wp.mil.pl
Regon 14267631600000
Czy obowiazkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.42blsz.wp.mil.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie w formie pisemnj
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42. Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu, ul. Sadków 6, 26-600 Radom
Numer referencyjny 16/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 2) i 3) składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i aktualnych na dzień złożenia dokumentów: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Wykonawca może złożyć oświadczenie własne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższe warunki spełniał jeden z Wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór takiego zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp. 2. Strony ustalają iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.144 ustawy Pzp, może mieć miejsce w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2) innych istotnych postanowień umowy, gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianę decyzji wydanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego; 3) przekształcenia którejkolwiek ze Stron umowy; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT); 6) zmiany terminu realizacji usługi ze względu na przyczyny zewnętrzne leżące po stronie Zamawiającego, mające związek ze specyfiką działalności Zamawiającego; 7) ewentualnych zmian zakresu przedmiotu umowy z przyczyn nie zależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3. W przypadkach przedstawionych w niniejszym paragrafie Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, o której mowa powyżej wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 12 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi państwa lub bezpieczeństwa publicznego, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo odstąpienia od umowy w terminie wskazanym w ust.1 w następujących przypadkach: 1) złożenia wobec Wykonawcy wniosku o ogłoszenie upadłości, otwarcia likwidacji, wszczęcia postępowania upadłościowego, 2) zajęcie majątku Wykonawcy w stopniu uniemożliwiającym mu wykonanie umowy; 3) wykreślenie Wykonawcy z właściwej ewidencji lub rejestru. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, a w szczególności: 1) stwierdzenia nie przestrzegania przez Wykonawcę i jego pracowników warunków niniejszej umowy; 2) nie dostarczenie w ilościach i zgodnego z przedmiotem zamówienia asortymentu w umownym terminie bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuowania dostawy pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, 4. W wyżej wymienionych przypadkach Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Data skl 09/05/2017
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki W języku Polskim
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)