Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware

Publication date 2017-04-24
End date 2017-05-05 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72077 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware, zwaną dalej usługą wsparcia serwisowego. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego u producenta VMware Inc oraz zgodnie z harmonogramem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta;
b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta;
c) dostęp do bazy wiedzy producenta;
d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup usługi wsparcia serwisowego oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego traktowanego jako wydruk ze strony obsługi licencji firmy VMware dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
3. Wymagany minimalny termin gwarancji na nośniki (jeśli dotyczy) wynosi 3 miesiące.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do 14 dni od daty zawarcia umowy.
2) Usługa wsparcia serwisowego obejmuje okres ustalony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z zasadami licencyjnymi firmy VMware:
Poz. 1 - od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 13.05.2017 r.) do dnia 19.08.2020r.
Poz. 2 - od dnia 20.08.2017 r. do dnia 19.08.2020r.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa
Nr domu 12
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40007
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 323 592 048
Fax 323 592 048
Email dzp-l@us.edu.pl
Adres strony url www.us.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w jezyku polskim
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój 69 (III piętro)
Numer referencyjny DZP.381.026.2017.DW
Rodz zam D
Okres2c 19/08/2020
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 SIWZ. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 powyżej stosuje się odpowiednio
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma: Oryginał.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach 1) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 5 umowy, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 3) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, 4) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron, 5) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebla lub Wykonawcę (jeżeli zaoferowano oprogramowanie na nośnikach).
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 05/05/2017
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV IstotnePostanowienia Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)