Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w podziale na sześć części

Publication date 2012-11-29
End date 2012-12-07 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 479786 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 301213006, 302131006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w podziale na sześć części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d , 1e, 1f do SIWZ

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze dla Biura Sejmiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączniki nr 1a do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze dla Departamentu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze dla Gabinetu Zarządu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1c.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze dla Departamentu Rolnictwa, Środowiska i Rozwoju Wsi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1d.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze dla Departamentu Geodezji, Gospodarki Nieruchomości i Planowania Przestrzennego (1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1e.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze dla Departamentu Geodezji, Gospodarki Nieruchomości i Planowania Przestrzennego (2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1f do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-057
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E mail przetargi@lubuskie.pl; j.kudrawczuk@lubuskie.pl; k.kumek@lubuskie.pl; j.klimek@lubuskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 21/12/2012
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisay Formularz cenowy - zgodnie z zał. Nr 2a do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 5) Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: 1. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 2. W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.: 2.1. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2.2. Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3. Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie może nastąpić tylko i wyłącznie w formie pisemnej wraz ze szczegółowym uzasadnieniem i staje się skuteczne z chwilą jego doręczenia. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.lubuskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Administracyjno - Gospodarczy Wydział Zamówień Pyblicznych 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
Data skl 07/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Administracyjno - Gospodarczy Kancelaria Ogólna 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Część IV. przedmiotu zamówienia współfinansowana jest ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Część II. przedmiotu zamówienia współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. UWAGA: Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu zamówienia określone są w rozdziale X SIWZ.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)