Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-11 10:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72679 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 337000007, 337117406
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta
Część 1 – Preparaty do pielęgnacji pacjenta
Część 2 – Jednorazowe szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk
Część 3 – Płyn do płukania jamy ustnej, krem kojąco - łagodzący
Część 4 – Ochronne preparaty silikonowe
Część 5 – Preparat do usuwania opatrunków samoprzylepnych


Opis

Preparaty do pielęgnacji pacjenta wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.1 SIWZ Jednorazowe szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.2 SIWZPłyn do płukania jamy ustnej, krem kojąco łagodzący - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe określono w załączniku 4.3 SIWZOchronne preparaty silikonowe - wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.4SIWZPreparat do usuwania opatrunków samoprzylepnych wyszczególniony ilościowo w załączniku 4.5 SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Ulica ul. Ceglana
Nr domu 35
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-514
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3581460, 3581200, 3581332
Fax 32 2518437, 32 35 8 432
Email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url www.uck.katowice.pl
Regon 001325767
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia WWW.uck.katowice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uck.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego ,kuriera lub osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im.prof.K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul.Ceglana 35 , 40-514 Katowice - sekretariat pokój D021
Numer referencyjny DZP/381/43B/2017
Rodz zam D
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Inne dokumenty niewymienione 1)W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy wymagane jest złożenie oryginału dokumentu lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej notarialnie. 2)Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 3)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP według załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia - deklaracje zgodności z wymaganiami zasadniczymi (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych), certyfikaty jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylne, I z funkcja pomiarową, IIa, IIb, III) 2)Opisu oferowanych wyrobów medycznych np. katalogi , ulotki lub inne materiały informacyjne producenta zawierające opis, parametry techniczne w celu potwierdzenia spełnienie wymogów stawianych przez Zamawiającego w SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b) zmiany numeru katalogowego producenta dotyczącego Wyrobów medycznych c) zmiany producenta Wyrobów medycznych, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że wyroby medyczne innego producenta w pełni spełniają wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a cena tych Wyrobów będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji Wyrobów medycznych oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane w zamian wyroby medyczne odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Zmiany określone pkt 1. a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w pkt 1.b), c) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3.Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Zmiana taka może nastąpić w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem, że zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Strona zamierzająca uzyskać zmianę wysokości wynagrodzenia zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianę wynagrodzenia musi zawierać: a) wskazanie okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany b) uzasadnienie wskazujące jaki wpływ ma okoliczność na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, c) propozycję nowej wysokości wynagrodzenia. Na skutek złożonego, kompletnego wniosku spełniającego wymagania określone powyżej Strony w terminie 10 dni podejmą negocjacje dotyczące nowej wysokości wynagrodzenia. W przypadku uzgodnienia nowej wysokości wynagrodzenia Strony zawrą stosowny pisemny aneks do umowy. W przypadku gdyby w terminie 1 miesiąca od podjęcia negocjacji nie doszło do porozumienia odnośnie nowej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy każda ze Stron ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia upływającego na koniec miesiąca kalendarzowego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 11/05/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą , co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofercie. Gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być oznakowane klauzulą :,, Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa” i dołączone do oferty, zaleca się ,aby były trwale ,oddzielnie spięte.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)