Dostawa materiałów dydaktycznych ze szkoleniem dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach zadania „Kompleksowe doposażenie szkół specjalnych” w projekcie pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna -Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 – 2018”

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-05 09:30:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73017 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391621109
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie materiałów dydaktycznych ze szkoleniem użytkowników w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020,oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zdania:
2.1 Zadanie I
2.1.Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I „DIAGNOZA FUNKCJONALNA” do ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wraz ze szkoleniem pn.: Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R)E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób.
2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2a do SIWZ:
1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny .
2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2.
3. ZESTAW „ MAŁA MATEMATYKA” lub produkt równoważny.
4. ZESTAW BAJEK „O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE”, „CALINECZKA”, „JAŚ I MAŁGOSIA” z płytą CD.
5. ZESTAW „GRA CIAŁA” lub równoważny.
6. Zestawy: „SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", „PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE” do teorii umysłu lub produkt równoważny.
7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R.
8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP.
9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera.
10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny
11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ –ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD
12. ZESTAW CZASOWNIKI .
13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", „MIEJSCA”, „KUCHNIA”, „ŁAZIENKA” do rozwijania percepcji słuchowej.
14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne.
15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej
16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny.
2.1.2. Szkolenie p.n.:”Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób”.
2.1.2.1.Opis szkolenia:
1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego;
2. Wymiar szkolenia – minimum 6 h dla każdego z uczestników;
3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania;
4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.;
5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.
2.1.2.2. Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1
a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia.
b) Posługiwanie się testem.
c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju.
d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań.
e) Wypełnianie arkuszy ocen.
f) Analiza wyników z obszaru rozwoju.
2.2. Zadanie II
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II „BIOFEEDBACK” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.:
1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD
2. BIOFEEDBACK I stopień.
2.2.1.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ:
1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny.
2. HEG-System do procomp 5 równoważne
3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne.
4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne
5. Czujnik oddechowy
6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne
7. Animacje biograph X Infiniti dvd.
8. BioFun games lub równoważne
9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna.
10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem.
2.2.2. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD
Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń.
2..2.2.1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia:
a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
b) Wymiar szkolenia – minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia;
c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę;
d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad;
e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.
2.2.2.2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.
2.2.3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień
Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinnypodstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10–20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia.
2.2.3. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować:
a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych; 
b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk; 
c) obsługę podstawowych protokołów treningowych; 
d) obsługę edytora ekranów Lite – w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu.
2.2.3.2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić:
a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych;
b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze;
c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną;
d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego.
2.2.3.3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia:
1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 
2. Wymiar szkolenia – minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe.
3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem.
3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę;
4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad;
5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback.
2.2.3.3.2. W trakcie przerwy w szkleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.
g) Analiza wyników z obszaru zachowań.
h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników.
i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji
j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń
k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy.
2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2:
a) Rejestracja oprogramowania.
b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych.
c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania.
d) Wygenerowanie wyników diagnozy.
e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych.
f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer.
g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce
h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie.
i) Archiwizacja danych dziecka.
2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego:
a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów.
b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach.
c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno – terapeutycznym.
d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii.2.2. Zadanie II
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II „BIOFEEDBACK” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie wg załącznika nr 2b wraz ze szkoleniami pn.:
1. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD
2. BIOFEEDBACK I stopień.
2.2.1.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ:
1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny.
2. HEG-System do procomp 5 równoważne
3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne.
4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne
5. Czujnik oddechowy
6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne
7. Animacje biograph X Infiniti dvd.
8. BioFun games lub równoważne
9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna.
10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem.
2.2.2. Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD
Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń.
2..2.2.1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia:
a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
b) Wymiar szkolenia – minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia;
c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę;
d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad;
e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.
2.2.2.2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.
2.2.3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień
Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinny podstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10–20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia.
2.2.3. 1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować:
a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych; 
b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk; 
c) obsługę podstawowych protokołów treningowych; 
d) obsługę edytora ekranów Lite – w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu.
2.2.3.2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić:
a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych;
b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze;
c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną;
d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego.
2.2.3.3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia:
1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 
2. Wymiar szkolenia – minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe.
3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem.
3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę;
4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad;
5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback.
2.2.3.3.2. W trakcie przerwy w szkleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2a do SIWZ:
1. Zestaw "INSTRUMENTY MUZYCZNE" lub równoważny .
2. ZESZYT ĆWICZEŃ GRAFICZNYCH nr 1 i nr 2.
3. ZESTAW „ MAŁA MATEMATYKA” lub produkt równoważny.
4. ZESTAW BAJEK „O RYBAKU I ZŁOTEJ RYBCE”, „CALINECZKA”, „JAŚ I MAŁGOSIA” z płytą CD.
5. ZESTAW „GRA CIAŁA” lub równoważny.
6. Zestawy: „SMUTNE I WESOŁE OBRAZY", „PRZYMIOTNIKI I STANY EMOCJONALNE” do teorii umysłu lub produkt równoważny.
7. Zestaw do diagnozy profilu psychoedukacyjnego dla dzieci- zestaw mat. Graficznych do testu PEP-R.
8. Materiały graficzne do diagnozy młodzieży - do testu AAPEP.
9. Zestaw pomocy do diagnozy do profilu psychoedukacyjnego PEP-R E. Schoplera.
10. ZESTAW - ZABAWY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE lub zestaw równoważny
11. ZESTAW WSPOMAGAJĄCY MOWĘ –ZESTAW Z LITERKAMI I RYMOWANKAMI z płytą CD
12. ZESTAW CZASOWNIKI .
13. ZESTAWY: "SYGNAŁY", „MIEJSCA”, „KUCHNIA”, „ŁAZIENKA” do rozwijania percepcji słuchowej.
14. Program EDU-3 część 1 i część 4 lub równoważne.
15. Program komputerowy EDU - Jurczyszyn - 2 Multimedia lub równoważny ze szkoleniem opisanym poniżej
16. Program EDU 4XXL Multimedia - program do diagnozy i konstrukcji indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych lub program równoważny.
2.1.2. Szkolenie p.n.:”Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera oraz konstrukcja indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z deficytami rozwojowymi od 1 do 12 roku życia – z wykorzystaniem programu komputerowego EDU-4XXL Multimedia oraz programu EDU 2 dla młodzieży dla 4 osób”.
2.1.2.1.Opis szkolenia:
1. Szkolenie przeznaczone jest dla 4 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego;
2. Wymiar szkolenia – minimum 6 h dla każdego z uczestników;
3. Szkolenie realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formie warsztatów z diagnozowania;
4. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe oraz dostęp do wszelkich pomocy naukowych oferowanych w ramach szkolenia w tym zasobów biblioteczno-informacyjnych Wykonawcy oraz materiałów dydaktycznych umieszczanych na stronach internetowych i intranetowych Wykonawcy.;
5. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.
Minimalna tematyka szkolenia w zakresie diagnozy PEP-R część 1 :
a) Diagnoza pedagogiczna dziecka do 12 roku życia.
b) Posługiwanie się testem.
c) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru rozwoju.
d) Ćwiczenia w zakresie realizacji zadań testowych z obszaru zachowań.
e) Wypełnianie arkuszy ocen.
f) Analiza wyników z obszaru rozwoju.
g) Analiza wyników z obszaru zachowań.
h) Dokumentacja diagnostyczna nanoszenia wyników.
i) Szczegółowa charakterystyka rozwoju na podstawie zebranych z diagnozy informacji
j) Szczegółowa charakterystyka zaburzeń
k) Sformułowanie ogólnych i szczegółowych wniosków z diagnozy.
2.1.2.3.Minimalna tematyka szkolenia część 2:
a) Rejestracja oprogramowania.
b) Tworzenie dokumentacji dziecka- archiwizacja danych.
c) Wpisanie wyników badania do oprogramowania.
d) Wygenerowanie wyników diagnozy.
e) Przygotowanie opisu diagnozy z uwzględnieniem deficytów parcjalnych.
f) Przygotowanie opisu skali zachowam z uwzględnieniem poszczególnych sfer.
g) Przygotowanie szczegółowej oceny reakcji na bodźce
h) Zakończenie diagnozy i jej pisemne podsumowanie.
i) Archiwizacja danych dziecka.
2.1.2.4.Konstrukcja indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego:
a) Przeniesienie danych z diagnozy do druków Indywidualnego Programu Edukacyjno-terapeutycznego z uwzględnieniem deficytów.
b) Dokładne uzasadnienie terapii z opisem występujących deficytów w poszczególnych ocenianych obszarach.
c) Ustalenie ogólnych i szczegółowych celów terapii w indywidualnym programie edukacyjno – terapeutycznym.
d) Wybranie z bazy konspektów odpowiednich konspektów do terapii.Przedmiot zamówienia w zadaniu II obejmuje dostawę poniższych pomocy dydaktycznych, których szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2b do SIWZ:
1. Aparat EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny.
2. HEG-System do procomp 5 równoważne
3. Aktualizacja do programu Biograf Infiniti 6.0 lub równoważne.
4. Dodatkowe plansze stymulacyjne Biofeedback EEG lub równoważne
5. Czujnik oddechowy
6. Gry Flash pakiet 5 gier lub równoważne
7. Animacje biograph X Infiniti dvd.
8. BioFun games lub równoważne
9. Gra Zukor Zukor's Carnival lub równoważna.
10. Fotel masujący wypoczynkowy z ogrzewaniem.

Szkolenie p.n. nIR HEG BIOFEEDBACK W ADD I ADHD
Metoda nIR HEG-biofeedback lub równoważna proponowana podczas szkolenia powinna być nowatorska i w odróżnieniu od powszechnie w Polsce znanej metody EEG-biofeedback ma analizować aktywność trenowanego obszaru mózgu za pomocą podczerwieni, co pozwoli na ocenę procentowej zmiany jego natlenienia. Proponowana metoda ma cechować się prostotą obsługi urządzenia, analizą wyników, a także zredukowaniem do minimum czynności przygotowawczych (bez używania past, klejenia elektrod, przygotowania skóry itp.). W zapisie nie mogą występować artefakty, takie jak mruganie oczami, co pozwoli wykonywać treningi obszarów czołowych bez żadnych zakłóceń.
1.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia:
a) Szkolenie przeznaczone jest dla 2 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
b) Wymiar szkolenia – minimum 5 h dla każdego z uczestników szkolenia;
c) Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę;
d) Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwę kawową i obiad;
e) Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.
2. W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.
3. Szkolenie BIOFEEDBACK I stopień
Program szkolenia powinien obejmować tematykę proponowaną przez BCIA (Biofeedback Certification Institute of America) lub równoważną. Omawiane zagadnienia dotyczyć powinny podstaw EEG (elektroencefalografii), systemu 10–20, teorii metody biofeedback lub równoważnej, zasad prowadzenia terapii pacjenta, a także protokołów terapeutycznych dla danego zaburzenia.
1.Szkolenie w części praktycznej powinno obejmować:
a) obsługę podstawowych funkcji programu; prowadzenie sesji treningowej, zarządzanie bazą danych; 
b) przeglądanie i odtwarzanie zapisanych sesji, raportów i statystyk; 
c) obsługę podstawowych protokołów treningowych; 
d) obsługę edytora ekranów Lite – w tym dostosowywanie ekranu do potrzeb treningu.
2.W trakcie szkolenia prowadzący powinien zapewnić:
a) solidne wprowadzenie teoretyczne, w tym przegląd najnowszych badań naukowych;
b) dużą liczbę zajęć praktycznych w małych grupach przy aparaturze;
c) pracę z najwyższej klasy aparaturą biofeedback (system Infiniti) lub równoważną;
d) pokaz innych metod i urządzeń, w tym metody HEG-biofeedback i metody Warnkego.
3.Szczegóły dotyczące realizacji szkolenia:
1. Szkolenie przeznaczone jest dla 5 nauczycieli szkoły specjalnej prowadzącej zajęcia z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego; 
2. Wymiar szkolenia – minimum 38 h dla każdego z uczestników, podzielone na min. 4 dni wykładowe.
3. Szkolenie przeprowadzi osoba posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie w zakresie objętym szkoleniem.
3. Szkolenie realizowane będzie na terenie i w budynku wskazanym przez Wykonawcę;
4. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe i obiad;
5. Kurs zakończony ma być egzaminem, a uczestnik ma otrzymać certyfikat upoważniający do prowadzenia diagnostyki, terapii i treningów metodą EEG-biofeedback.
W trakcie przerwy w szkoleniu Wykonawca zapewni uczestnikom gorące napoje w postaci kawy i herbaty z dodatkami w postaci cukru, mleka i cytryny w ilości według uznania konsumenta. Dodatkowo w czasie kursu zapewni wodę mineralną i sok w butelkach min. 120 ml. W czasie przerwy obiadowej Wykonawca dostarczy uczestnikom gorący posiłek w formie drugiego dania w zamkniętych naczyniach jednorazowych z plastikowymi sztućcami i serwetkami oraz z dodatkiem napoju w formie soku, owocu lub batonika. Posiłek powinien posiadać gramaturę nie mniej niż 450 gram posiłku przygotowanego do spożycia i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal; w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 150 g; mięso- ryba nie mniej niż 150-200g, surówka nie mniej niż 150g.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Ulica ul. Żwirki i Wigury
Miejscowosc Mikołów
Kod poczt 43190
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel (032) 32-48-100, 32-48-125
Fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Email zampub@powiat.mikolow.pl
Adres strony url http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Regon 27628477900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zacowaniem formy piemnej pod rygorem nieważności. Zaawiajacy nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów , wejscie B, parter, kancelaria- pokój 127
Rodz zam D
Okres2c 90
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia minimum następujące osoby: dla Zadania I obejmującego szkolenie PEP-R E. Schoplera , - skieruje do przeprowadzenia szkolenia 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu specjalistycznych szkoleń dotyczących diagnozy funkcjonalnej. dla Zadania II obejmującego szkolenia nIR HEG BIOFEEDBACK i BIOFEEDBACK I stopień. -skieruje do przeprowadzenia szkolenia z zakresu nIR HEG BIOFEEDBACK minimum 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min. 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu nIR HEG BIOFEEDBACK, która w podanym okresie przeprowadziła min. 5 szkoleń.-skieruje do przeprowadzenia szkolenia z zakresu BIOFEEDBACK I stopień minimum 1 osobę z wykształceniem wyższym pedagogicznym, dysponującą min. 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu BIOFEEDBACK I stopień, która w podanym okresie przeprowadziła min. szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca w zadaniu II może podać tą samą osobę, która spełnia oba warunki w zakresie zdolności zawodowej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp w szczególności odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub jego oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt III.1 niniejszego rozdziału SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ dla zadania I i zał. 1b do SIWZ dla zadania II.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp w szczególności odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej, wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub jego oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt III.1 niniejszego rozdziału SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2 2. Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) jeśli dane pozycje pomocy dydaktycznych, będące przedmiotem umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej umowie, a w szczególności w załącznikach do umowy, c) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę. e) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, f) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy, g) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych. h) w przypadkach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt.2 - 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60.00
Czy aukcja Nie
Data skl 05/05/2017
Godz skl 09:30
Termin on
Okres liczba dni 60
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)