Dostawa materiałów opatrunkowych oraz smoczków dla niemowląt dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie. wy

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-09 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73080 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 337117705
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

§ 3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz smoczków dla niemowląt dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, wyszczególnionych poniżej:
Część 1 - Opaska dziana.
Część 2 - Opaska elastyczna tkana.
Część 3 - Setony z gazy.
Część 4 - Lignina w rolkach.
Część 5 - Pieluchy dla dzieci.
Część 6 - Pakiet zabiegowy jałowy.
Część 7 - Opatrunek do zabezpieczenia cewników czasowych i permanentnych.
Część 8 - Podkład ginekologiczny niejałowy i jałowy.
Część 9 - Zestaw opatrunkowy ortopedyczny jałowy.
Część 10 - Pakiety kompresów z gazy jałowe.
Część 11 - Smoczki dla niemowląt.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach Nr 2.1 - 2.11 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.


Opis

Przedmiotem zamówienia w Części Nr 1 jest dostawa opasek dzianych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach Nr 2.1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia w Części Nr 2 jest dostawa opasek elastycznych tkanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach Nr 2.2 do SIWZ
Przedmiotem zamówienia w Części Nr 3 jest dostawa setonów z gazy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach Nr 2.3 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia w Części Nr 4 jest dostawa ligniny w rolkach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załącznikach Nr 2.4 do SIWZ. Przedmiotem zamówieni w Części Nr 5 jest dostawa pieluch dla dzieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2.5 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia w Części Nr 6 jest dostawa pakietów zabiegowych jałowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2.6 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków do zabezpieczenia cewników czasowych i permanentnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2.7 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podkładów ginekologicznych niejałowych i jałowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2.8 do SIWZ.Przedmiotem Zamówienia w Części Nr 9 jest dostawa zestawów opatrunkowych ortopedycznych jałowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2.9 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia w Części Nr 10 jest dostawa pakietów kompresów z gazy jałowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2.10 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia w Części Nr 11 jest dostawa soczków dla niemowląt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku Nr 2.11 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Ulica ul. Bialska
Nr domu 104
Miejscowosc Częstochowa
Kod poczt 42200
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 343 673 753
Fax 343 651 756
Email szp@data.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpitaparkitka.com.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Regon 128105300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złżyć w formie isemnej na adres;
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Mai Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa
Numer referencyjny Znak sprawy: DAZ.26.039.2017 r.
Rodz zam D
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen § 6.WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: 1.Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa § 6 ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie,w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. 3.Zamawiający w oparciu o przepisy art. 25a ust. 5 ustawy pzp nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w § 6 ust. 1 SIWZ. 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłucenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 6 oraz 6.1 niniejszej SIWZ, potwierdzajacych okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp. 6.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiazany jest złożyć następujące dokumenty: 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 1)ust. 6 pkt. 1) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2)Dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt. 1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt. 1) lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, z wskazaniem osoby albo osób uprawionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione w terminie jak wyżej. Przepis ust. 7. pkt 2) stosuje się. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 7 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 6)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 8.Dokumenty, które Wykonawcy, muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącego Załączniki Nr 2.1-2.11 do SIWZ, w zależności od części, na którą składana jest oferta. 3)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w zakresie wskazanym w § 6 ust. 1-2 SIWZ – dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5)Pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.1 W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał od Wykonawców złożenia n.w. dokumentów: 1)Prospektu/folderu/karty katalogowe/ - odpowiednio dla Części na którą składana jest oferta – potwierdzającego spełnienie opisanych parametrów technicznych określonych w kolumnie 2 w Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki Nr 2.1-2.11 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający prosi o zaznaczenie której części i której pozycji dotyczy dokument. 2)Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym i posiada aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 211), oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3)Próbek oferowanego przedmiotu zamówienia w celu stwierdzenia, czy ten przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - w kolumnie nr 2 w Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki Nr 2.1-211 do SIWZ. Próbki nie podlegają zwrotowi, gdyż zostaną zużyte podczas oceny - zgodności stanu faktycznego z opisem przedmiotu zamówienia. Opis sposobu składania próbek zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1)dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 2)dopuszcza się zmianę numeru katalogowego produktu, 3)dopuszcza się zmianę nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów technicznych, 4)dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy lub zmiany cen urzędowych przedmiotu umowy, 5)dopuszcza się zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny wynikającej z umowy (formularz asortymentowo-cenowy), 6)dopuszcza się zmianę na równorzędny rodzaj przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on niedostępny na rynku polskim, przy zachowaniu wartości brutto przedmiotu umowy i jego właściwości, 7)dopuszcza się przesunięcia ilościowe pomiędzy pozycjami asortymentowymi, przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy, 8)dopuszczalna jest zmiana nazwy, oznaczenia co do ilości sztuk przedmiotu umowy, przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. W tym przypadku zmiana nie może skutkować zwiększeniu wartości przedmiotu umowy, 9)dopuszcza się ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części; w takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar, 10)dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilościowego i wartościowego przedmiotu umowy, 11)dopuszcza się skrócenie terminu wykonania umowy, 12)dopuszcza się odstąpienie od części umowy w przypadku braku środków finansowych Zamawiającego, 13)dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy, np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, 14)dopuszcza się zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia (zmianie ulega stawka VAT i cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian) lub zmiany cen urzędowych przedmiotu umowy, 15)dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek o zmianę umowy składa Zamawiającemu Wykonawca, jednocześnie przedkładając Zamawiającemu uzasadnienie dokonanej zmiany i dowody potwierdzające wpływ ww. zmian na koszty Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający na tej podstawie dokona oceny zasadności wprowadzenia zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy i w tym zakresie przedstawi swoje stanowisko Wykonawcy, 16)dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek o zmianę umowy składa Zamawiającemu Wykonawca, jednocześnie przedkładając Zamawiającemu uzasadnienie dokonanej zmiany i dowody potwierdzające wpływ ww. zmian na koszty Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający na tej podstawie dokona oceny zasadności wprowadzenia zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy i w tym zakresie przedstawi swoje stanowisko Wykonawcy. 2.Zmiana postanowień umowy wymaga, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczności uzasadniających dokonanie tej zmiany. Każda zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 09/05/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 § 14.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: 1.Za ofertę najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu w danej części zamówienia zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: 1)Kryterium: CENA (C) – 60% Cena oferty to cena brutto obliczona w następujący sposób: Cena brutto = wartość netto + należny podatek VAT. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją całości zamówienia. Cenę oferty należy ująć w Formularzu ofertowym podając ją cyframi i słownie. Punkty za kryterium ,,cena” zostaną obliczone w następujący sposób: cena najtańszej oferty C = ………………………………….................. x 100 x 60% cena ocenianej oferty Gdzie: C – liczba punktów przyznanych w kryterium CENA; W kryterium ,,cena” oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (%). 2)Kryterium: CZAS DOSTAWY (Czd) - 40% a)Wykonawca, musi, zaoferować czas dostawy: -liczony w dniach, -nie dłuższy niż 4 dni robocze i nie krótszy niż 2 dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, od momentu złożenia zapotrzebowania, zgodnie z treścią zamówienia otrzymanego e-mailem lub faksem. Dni wolne sobota, niedziela oraz dni świąteczne ustawowo wolne od pracy nie będą liczone do czasu dostawy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował czas dostawy wyrażony w pełnych dniach. b)Punkty za kryterium ,,czas dostawy” zostaną obliczone w następujący sposób: najkrótszy czas dostawy Czd = ……………………………………………………........... x 100 pkt. x 40% czas dostawy rozpatrywanej oferty c)W przypadku zaoferowania w kryterium czas dostawy, czasu dłuższego niż 4 dni oraz brak podania czasu dostawy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dostawy krótszy niż 2 dni, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaoferował czas dostawy 2 dni i przyzna 40 pkt (%).
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)