Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce
|
Ulica |
ul. Ciupagi
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
03016
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
223 217 650
|
Fax |
022 8111537, 8110052
|
Email |
dop_as_bialoleka@sw.gov.pl
|
Regon |
32049500000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Warszawie – Białołęce, 03 – 016 WARSZAWA ul .Ciupagi 1
|
Numer referencyjny |
DKw.2232.4.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
36
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - dotyczące:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
- zdolności technicznej lub zawodowej
Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy:
cukru o wartości nie mniejszej niż:
10 000 PLN oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Sposób oceny spełniania warunków:
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium: spełnia / nie spełnia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Oświadczenie o przynależności, lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. /Załącznik nr 4 do SIWZ/.
3) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw o wartości nie mniejszej niż:10 000,00 PLN
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. /Załącznik nr 5 do SIWZ/.
4) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)./ załącznik nr 6 do SIWZ /
2. Dokumenty o których mowa w ppkt. 4)- muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do KRS oraz zaświadczeń z CEIDG posiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu Rozporządzenia w sprawie dokumentów
3. Wszystkie wymagane oświadczenia i inne dokumenty - wystawiane przez Wykonawcę, muszą być złożone w ofercie w formie oryginału.
4. Pozostałe dokumenty - muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
5. Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne.
6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1ppkt 4:
1)– składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
2)– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw o wartości nie mniejszej niż:10 000,00 PLN
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. /Załącznik nr 5 do SIWZ/.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający ma prawo dokonać zmiany w ramach zawartej umowy w przypadku, gdy zmianie ulegną przepisy albo konieczność wprowadzenia takiej zmiany zaistniała na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć.
2. Wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku zmiany:
a) podatku od towarów i usług, poprzez jego zwiększenie albo zmniejszenie o wartość podwyższonej albo obniżonej stawki,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonywania zamówienia. Przy czym wpływ na koszt wykonywania zamówienia winien być wykazany pisemnie w formie szczegółowego zestawienia, określającego % udział zaistniałych zmian w kosztach wykonania zamówienia.
3. Wykonawca składa pisemny wniosek o podwyższenie wynagrodzenie, do którego dołącza pisemne zestawienie, o którym mowa w pkt 2. O podwyższeniu wartości wynagrodzenia decyduje Zamawiający, informując Wykonawcę o swojej decyzji w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku wraz z zestawieniem.
4. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. Nr 4, poz. 1232) nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia do 30 % - wielkości zamówienia
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
09/05/2017
|
Godz skl |
11:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|