Dostawa materiałów drukowanych (ulotek, ulotek w języku Braille’a, broszur z nagraniem treści) na potrzeby sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE) w województwie dolnośląskim

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-09 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73193 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 221000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów drukowanych (ulotek, ulotek w języku Braille’a, broszur z nagraniem treści) na potrzeby sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
w województwie dolnośląskim.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zmówienia, zwanej dalej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Ulica ul. Wybrzeże J. Słowackiego
Nr domu 12-14
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-411
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48717769643
Fax +48717769141
Email zamowienia.publiczne@umwd.pl
Adres strony url http://www.umwd.dolnyslask.pl
Regon 931950382
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu projekt "System Informacji o Funduszach Europejskich" Udział środków UE 85%
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.umwd.dolnyslask.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, Kancelaria Ogólna
Numer referencyjny DU-Z.272.27.2017
Rodz zam D
Okres2c 20
Szacunkowa wart zam calosc 10544.50
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 20 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali co najmniej dwie dostawy materiałów drukowanych o wartości minimum 4 000 zł brutto każda. Przez dostawę materiałów drukowanych należy rozumieć druk materiałów poligraficznych w szczególności typu ulotki i/lub plakaty i/lub broszury i/lub foldery i/lub katalogi.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe UWAGA: - dla wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych tj.: a)wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Dokumentem, o którym mowa w pkt 2, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale. 4. W celu potwierdzenia umocowania do złożenia oferty - dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy, zostały przewidziane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 09/05/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)