Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Publication date | 2017-04-25 |
End date | 2017-05-09 13:00:00 |
Instytucja | Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim |
Miejscowość | Lidzbark Warmiński |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 73240 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331000001, 331411111 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZOpisSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim |
Ulica | ul.Kard. St. Wyszyńskiego |
Nr domu | 37 |
Miejscowosc | Lidzbark Warmiński |
Kod poczt | 11100 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 897 672 561 |
Fax | 897 672 966 |
zamowienia.publiczne@zozlw.pl | |
Adres strony url | http://www.zozlw.pl/ |
Regon | 30845900000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | podmiot prawa publicznego |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://www.zozlw.pl/ |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://www.zozlw.pl/ |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pocztą, kurierem, osobiście |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński |
Numer referencyjny | ZOZ.V-270-18/ZP/17 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 12 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania odpisu |
Inne dokumenty niewymienione | Wypełniony Formularz Oferta (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 2) Wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy, że wyroby medyczne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu i stosowaniana terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca niezwłocznie dostarczy deklaracje zgodności oferowanych wyrobów. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że środki dezynfekcyjne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych oferowanych środków. 5) oświadczenie producenta o kompatybilności strzykawek z dedykowanymi pompami: Kwapisz i Ascor. |
Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 1) karty katalogowe producenta, inne materiały informacyjne producenta (w języku polskim) zawierające opis oferowanych wyrobów. (Dotyczy wszystkich Części i pozycji). 2) karty danych technicznych oferowanych wyrobów. ( Dotyczy Części nr18, 19 ,26,41). 4) certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowany wyrób normy EN-PN 868 cz. 3 i 5 i PN EN ISO 11 607 wystawiony przez producenta.(Dotyczy Części 26, poz.1). 5) dokument potwierdzający wytrzymałość oferowanego wyrobu na rozciąganie na sucho CD-min. 3,4 kN/m, min. MD-6,4 kN/m, Wytrzymałość na rozciąganie na mokro CD-min. 1,1 kN/m, MD-min. 2,1 kN/m, wytrzymałość na przedarcie w obu kierunkach minimalnie 600 mN. (Dotyczy Części nr 26 poz.1). 6)dokument wydany przez niezależne laboratorium potwierdzający szczelność mikrobiologiczną papieru, zgodną z normą DIN 58953-6. (Dotyczy Części 26 poz.2). 7) certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowany wyrób normy PN EN ISO 11607-1 oraz PN EN 802-2. (Dotyczy Części 26, poz.2). 8) dokument potwierdzający, że oferowany wyrób jest wykonany z papieru krepowego miękkiego (białego) z 100% włókna celulozowego oraz posiada wytrzymałość na rozciąganie: na sucho nie mniej niż 1,8 kN/m (w kierunku walcowania) i nie mniej niż 1,3 kN/m w kierunku poprzecznym: na mokro odpowiednio min. 0,7 kN/m i min. 0.4kN/m. (Dotyczy zad. Nr 26 poz 2). 9) próbki oferowanych wyrobów (Dotyczy Części wymienionych w rozdziale V, ust.1, pkt.3 , lit.f. SIWZ). 10) oświadczenie producenta o spełnieniu norm ISO 22716:2007 i ISO 9001:2008 przez oferowany wyrób. (Dotyczy Części nr 44). 11) dokument potwierdzający przeprowadzenie badań czystości mikrobiologicznej, nie starszych niż z 2013 r., na obecność Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans oraz Escherichia coli. (Dotyczy Części nr 44). |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 09/05/2017 |
Godz skl | 13:00 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |