Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-09 13:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Miejscowość Lidzbark Warmiński
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73240 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331411111
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Opis

Szczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Ulica ul.Kard. St. Wyszyńskiego
Nr domu 37
Miejscowosc Lidzbark Warmiński
Kod poczt 11100
Panstwo Polska
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 897 672 561
Fax 897 672 966
Email zamowienia.publiczne@zozlw.pl
Adres strony url http://www.zozlw.pl/
Regon 30845900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zozlw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zozlw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński
Numer referencyjny ZOZ.V-270-18/ZP/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania odpisu
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz Oferta (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 2) Wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy, że wyroby medyczne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu i stosowaniana terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca niezwłocznie dostarczy deklaracje zgodności oferowanych wyrobów. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że środki dezynfekcyjne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych oferowanych środków. 5) oświadczenie producenta o kompatybilności strzykawek z dedykowanymi pompami: Kwapisz i Ascor.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) karty katalogowe producenta, inne materiały informacyjne producenta (w języku polskim) zawierające opis oferowanych wyrobów. (Dotyczy wszystkich Części i pozycji). 2) karty danych technicznych oferowanych wyrobów. ( Dotyczy Części nr18, 19 ,26,41). 4) certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowany wyrób normy EN-PN 868 cz. 3 i 5 i PN EN ISO 11 607 wystawiony przez producenta.(Dotyczy Części 26, poz.1). 5) dokument potwierdzający wytrzymałość oferowanego wyrobu na rozciąganie na sucho CD-min. 3,4 kN/m, min. MD-6,4 kN/m, Wytrzymałość na rozciąganie na mokro CD-min. 1,1 kN/m, MD-min. 2,1 kN/m, wytrzymałość na przedarcie w obu kierunkach minimalnie 600 mN. (Dotyczy Części nr 26 poz.1). 6)dokument wydany przez niezależne laboratorium potwierdzający szczelność mikrobiologiczną papieru, zgodną z normą DIN 58953-6. (Dotyczy Części 26 poz.2). 7) certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowany wyrób normy PN EN ISO 11607-1 oraz PN EN 802-2. (Dotyczy Części 26, poz.2). 8) dokument potwierdzający, że oferowany wyrób jest wykonany z papieru krepowego miękkiego (białego) z 100% włókna celulozowego oraz posiada wytrzymałość na rozciąganie: na sucho nie mniej niż 1,8 kN/m (w kierunku walcowania) i nie mniej niż 1,3 kN/m w kierunku poprzecznym: na mokro odpowiednio min. 0,7 kN/m i min. 0.4kN/m. (Dotyczy zad. Nr 26 poz 2). 9) próbki oferowanych wyrobów (Dotyczy Części wymienionych w rozdziale V, ust.1, pkt.3 , lit.f. SIWZ). 10) oświadczenie producenta o spełnieniu norm ISO 22716:2007 i ISO 9001:2008 przez oferowany wyrób. (Dotyczy Części nr 44). 11) dokument potwierdzający przeprowadzenie badań czystości mikrobiologicznej, nie starszych niż z 2013 r., na obecność Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans oraz Escherichia coli. (Dotyczy Części nr 44).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 09/05/2017
Godz skl 13:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)