dostawa sprzętu komputerowego - V partii

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-11 11:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73272 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

dostawa sprzętu komputerowego - V partii

Opis

dostawa sprzętu komputerowegodostawa sprzętu komputerowegodostawa sprzętu komputerowegodostawa sprzętu komputerowegodostawa sprzętu komputerowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Ulica ul. Wieniawskiego
Nr domu 1
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-712
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8294440, 61 8291650
Fax 61 8294012
Email przetargisdzp@amu.edu.pl
Regon 1293330000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.amu.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośednictwem poczty
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Głównego Inżyniera, adres: ul. Umultowska 89B, 61-614 Poznań, pok. 4.119
Numer referencyjny 907/PN/12/17
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Partia I-IV - max. do 21 dni od daty zawarcia umowy Partia V - max. do 21 dni od daty zawarcia umowy i otrzymania przez Wykonawcę odpowiedniego zamówienia wraz z potwierdzeniem właściwego organu nadzorującego Zamawiającego zgodnie z art. 83 ust. 14 pkt 1 w związku z art. 83 ust.1 pkt 26 lit.a) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. z 2011 r Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.) ,
Okreslenie warunkow na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto co najmniej: dla Partii I –4.000,00 zł, Partii II – 3.500,00 zł, Partii III – 3.000,00 zł, Partii IV – 5.500,00 zł, Partii V- 1.200,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: d. a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - co najmniej: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto co najmniej dla dla Partii I –4.000,00 zł, Partii II – 3.500,00 zł, Partii III – 3.000,00 zł, Partii IV – 5.500,00 zł, Partii V- 1.200,00 zł
Wadium Partia I – 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Partia II – 80,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) Partia III – 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100) Partia IV – 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści złotych 00/100) Partia V – 40,00 PLN (słownie: czterdzieści złotych 00/100)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia niniejszej umowy nie mogą być zmienione z wyjątkiem przypadków określonych poniżej : - w sytuacji gdy pojawi się nowy model a produkcja obecnego zostanie zaprzestana istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu umowy w tym zakresie innym modelem o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, przy zachowaniu ceny wskazanej w § 2 niniejszej umowy - w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu z Wykonawcą, na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 11/05/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 1 sposob udostepniania 10. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 P.z.p. oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 10.1. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr . Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 10.2. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - POUFNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)