Dostawa foteli oraz mebli do zabudowy kuchennej wraz z montażem na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych
Publication date | 2017-04-25 |
End date | 2017-05-05 10:00:00 |
Instytucja | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 73522 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391300002, 391510005 |
Adres strony internetowej siwz | |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli oraz mebli do zabudowy kuchennej wraz z montażem na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części: 1) część I – dostawa 7 szt. foteli obrotowych, 2) część II – dostawa i montaż zabudowy kuchennej. Opis1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. foteli obrotowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dostarczone meble o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby musza być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo fotele obrotowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ma stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973. 5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i jakościowych oraz stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubaturą pomieszczeń, w których meble będą użytkowane. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fotele obrotowe zmontowane i gotowe do użytku (nie ma możliwości montażu na miejscu) oraz wnieść je do wskazanych pomieszczeń Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. 8. Na dostarczone meble i montaż Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 9. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu próbnik kolorów w celu akceptacji, dotyczy foteli obrotowych, kolorystyki blatów i płyty montowanej między szafkami dolnymi a górnymi oraz uchwytów szafek górnych i dolnych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do zabudowy kuchennej wraz z montażem na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Jerzym Flemingiem tel. 722-323-042. 4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do wykonania obmiaru ściany na której będą montowane meble kuchenne i sprzęt AGD oraz uzgodnienia wszelkich szczegółów z Zamawiającym. 5. Dostarczone meble o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby musza być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo fotele obrotowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ma stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973. 7. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i jakościowych oraz stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubaturą pomieszczeń, w których meble będą użytkowane. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zabudowę kuchenną, zamontować poszczególne jej elementy wraz ze sprzętem AGD dostarczonym przez Zamawiającego oraz zakupić, zamontować i podłączyć zlewozmywak metalowy jednokomorowy z ociekaczem, baterią chromową kuchenną we wskazanym pomieszczeniu Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań. 9. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. 10. Na dostarczone meble i montaż Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 11. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu próbnik kolorów w celu akceptacji, dotyczy foteli obrotowych, kolorystyki blatów i płyty montowanej między szafkami dolnymi a górnymi oraz uchwytów szafek górnych i dolnych. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
Ulica | Al. Niepodległości |
Nr domu | 16/18 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-713 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | +48618541300 |
Fax | +48618541204 |
zampubl@poznan.uw.gov.pl | |
Adres strony url | http://www.poznan.uw.gov.pl |
Regon | 000514331 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja rządowa terenowa |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://www.poznan.uw.gov.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://www.poznan.uw.gov.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Sekretariat Biura Organizacyjno – Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, Poznań, pokój nr 373 budynek „A” |
Numer referencyjny | OA-VII.272.5.12.2017.13 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 30/06/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 3 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 4 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 5 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 6 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 7 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – składane na wezwanie Zamawiającego; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli znajdują się one w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352. |
Inne dokumenty niewymienione | formularz ofertowy, pełnomocnictwa |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2– 6 ustawy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. |
Kryt 0 | cena wykonania zamówienia |
Kryt 0p | 60 |
Data skl | 05/05/2017 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |