Dostawa foteli oraz mebli do zabudowy kuchennej wraz z montażem na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-05 10:00:00
Instytucja Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73522 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391510005
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli oraz mebli do zabudowy kuchennej wraz
z montażem na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu,
z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części:
1) część I – dostawa 7 szt. foteli obrotowych,
2) część II – dostawa i montaż zabudowy kuchennej.


Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 szt. foteli obrotowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Dostarczone meble o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia.
4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby musza być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo fotele obrotowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ma stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973.
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i jakościowych oraz stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubaturą pomieszczeń, w których meble będą użytkowane.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fotele obrotowe zmontowane i gotowe do użytku (nie ma możliwości montażu na miejscu) oraz wnieść je do wskazanych pomieszczeń Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań.
7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych.
8. Na dostarczone meble i montaż Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
9. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu próbnik kolorów w celu akceptacji, dotyczy foteli obrotowych, kolorystyki blatów i płyty montowanej między szafkami dolnymi a górnymi oraz uchwytów szafek górnych i dolnych.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do zabudowy kuchennej wraz z montażem na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z p. Jerzym Flemingiem tel. 722-323-042.
4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do wykonania obmiaru ściany na której będą montowane meble kuchenne i sprzęt AGD oraz uzgodnienia wszelkich szczegółów z Zamawiającym.
5. Dostarczone meble o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia.
6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby musza być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo fotele obrotowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy ma stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz. 973.
7. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary mebli są wymiarami pożądanymi przez Zamawiającego. Dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem oklein obrzeży oraz pod warunkiem, że zastosowanie przedmiotowych odchyleń nie będzie miało wpływu na funkcjonowanie mebli oraz nie będzie pogarszać parametrów estetycznych i jakościowych oraz stopnia powiązania dostarczonych mebli z kubaturą pomieszczeń, w których meble będą użytkowane.
8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zabudowę kuchenną, zamontować poszczególne jej elementy wraz ze sprzętem AGD dostarczonym przez Zamawiającego oraz zakupić, zamontować i podłączyć zlewozmywak metalowy jednokomorowy z ociekaczem, baterią chromową kuchenną we wskazanym pomieszczeniu Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań.
9. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych.
10. Na dostarczone meble i montaż Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
11. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu próbnik kolorów w celu akceptacji, dotyczy foteli obrotowych, kolorystyki blatów i płyty montowanej między szafkami dolnymi a górnymi oraz uchwytów szafek górnych i dolnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ulica Al. Niepodległości
Nr domu 16/18
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-713
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel +48618541300
Fax +48618541204
Email zampubl@poznan.uw.gov.pl
Adres strony url http://www.poznan.uw.gov.pl
Regon 000514331
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.poznan.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.poznan.uw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Biura Organizacyjno – Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, Poznań, pokój nr 373 budynek „A”
Numer referencyjny OA-VII.272.5.12.2017.13
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – składane na wezwanie Zamawiającego; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli znajdują się one w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352.
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy, pełnomocnictwa
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2– 6 ustawy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kryt 0 cena wykonania zamówienia
Kryt 0p 60
Data skl 05/05/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)