Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka
Publication date | 2017-04-25 |
End date | 2017-05-10 11:45:00 |
Instytucja | Zakład Usług Komunalnych w Warce Sp. z o.o. |
Miejscowość | Warka |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 73536 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 195200007, 441600009 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka z podziałem na części (zwane: „Grupami materiałowymi”) obejmującymi 3 grupy asortymentowe: Grupa materiałowa A: Rury, złączki z PEHD i PCV, elementy studni z tworzyw sztucznych, armatura Grupa materiałowa B: Wyposażenie przepompowni, Grupa materiałowa C: Studnie betonowe. Rodzaj i ilości materiałów w każdej Grupie materiałowej określone są w Załącznikach Nr 1 ÷ Nr 3 do SIWZ. OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka - Grupa materiałowa A.Wymagania techniczne dla materiałów Grupy materiałowej A: a) Rury PCV-U ze ścianką litą, SDR34, SN8, z kołnierzem, spełniają wymagania normy PN-EN 1401-1 i normy PN-EN 476:2001 b) Rury PE - wykonanie z materiału klasy PEHD 100, SDR 17, spełniają wymagania normy PN-EN 12201. c) Kształtki PE - wykonanie z materiału klasy PEHD 100, spełniają wymagania normy PN-EN 12201-3+A1:2013-05 - Polietylen (PE) - Część 3: Kształtki. d) Zasuwy nożowe do zabudowy ziemnej z trzpieniem stałym (niewznoszącym), przeznaczone do kanalizacji, międzykołnierzowe, wykonane z żeliwa sferoidalnego (GGG 50), malowane farbą epoksydową (min 150 m), z pełnym przelotem na wysokości klina; z nożem, trzpieniem, śrubami i podkładkami wykonanymi ze stali kwasoodpornej; z uszczelnieniem obwodowym z gumy NBR; z nakrętką trzpienia wykonaną z brązu lub materiału porównywalnego. e) Obudowy teleskopowe wykonane z rury ocynkowanej z łbem pod klucz w obudowie z PE. f) Trójniki PEHD (poz. 9÷13 w Załączniku Nr 1) wykonać wg Rysunku nr 1, który stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka - Grupa materiałowa B. Wymagania techniczne dla materiałów Grupy materiałowej B określone są szczegółowo w Kartach Materiałowych nr B.1 ÷ B.6, zamieszczonych w Załączniku Nr 10 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć wszystkie wyszczególnione w kartach Materiałowych nr B.1 ÷ B.6 dokumenty, tj.: • karty katalogowe pomp wraz z charakterystyką pracy, • karty katalogowe zasuw nożowych odcinających z trzpieniem niewznoszącym lub inny dokument potwierdzający przeznaczenie urządzenia dla kanalizacji, • karty katalogowe zaworów zwrotnych kulowych lub inny dokument potwierdzający przeznaczenie urządzenia dla kanalizacji, • deklarację zgodności szaf sterowniczych, • karty katalogowe sterownika realizującego funkcję usuwania kożucha poprzez wydłużanie pracy pompy do momentu zassania przez nią powietrza, • deklarację zgodności oraz aprobatę techniczną zbiornika pompowni. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka - Grupa materiałowa C. Wymagania techniczne dla materiałów Grupy materiałowej C określone są szczegółowo w Kartach Materiałowych nr C.1 ÷ C.29, zamieszczonych w Załączniku Nr 10 do SIWZ oraz poniżej: a) Studnie betonowe wykonane zgodnie z normą PN-EN 1917:2004, PN-EN 1917:2004/AC:2009 „Studzienki włazowe i niewłazowe z betonu niezbrojonego, z betonu zbrojonego włóknem stalowym i żelbetowe” i normą PN-EN 13369:2005/ AC:2009 „Wspólne wymagania dla prefabrykatów betonowych”. b) Klasa betonu na kręgi i pokrywy C35/C45, wodoszczelność betonu – W10, nasiąkliwość ≤ 5, mrozoodporność F150. c) Kręgi i pokrywy na studnie muszą posiadać deklarację właściwości użytkowych producenta. d) Pokrywy z felcem i otworem pod właz DN600, wykonane wg normy DIN 4034 oraz PN-EN 1917 : 2004. W pokrywie studni UZTistn DN2500 otwór pod właz DN800. e) W kręgach dennych studni określonych w Kartach materiałowych C.1 ÷ C.6 wyrobiona faza betonowa 15 cm/ 45o. f) W kręgach dennych studni określonych w Kartach materiałowych C.7 ÷ C.29 kinety zgodnie z wymaganiami określonymi w tych kartach. g) Uszczelki międzykręgowe wykonane w postaci wytłaczanych profili o różnych przekrojach porzecznych w „formie klina” z gumy na bazie kauczuku SBR, w kolorze czarnym, wykonane zgodnie z normą PN-EN 681-1:2002/A3:2006 „Uszczelnienia z elastomerów”. h) Tuleje ochronne wykonane z polipropylenu (PP) przeznaczone do współpracy z rurami gładkościennymi wykonanymi z tworzyw sztucznych o nominalnych średnicach zewnętrznych DN 50 ÷ 250 wg normy PN-EN 1852-1:2010, PN-EN 13476-2:2008; w rowku wewnątrz tulei jest osadzony pierścień uszczelniający z EPDM spełniający wymagania normy PN-EN 681-1:2002/A3:2006. i) Do oferty należy dołączyć Deklaracje Właściwości Użytkowych materiałów na studnie (pokrywy, kręgi. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Zakład Usług Komunalnych w Warce Sp. z o.o. |
Ulica | ul. Farna |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Warka |
Kod poczt | 05660 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 48 667 22 85 |
Fax | 48 667 22 85 |
zuk@zukwarka.pl | |
Adres strony url | www.zukawarka.pl |
Regon | 14248635000000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.zukwarka.pl |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | ul. Farna 4, 05-660 Warka |
Numer referencyjny | 04/SZP/2017/P |
Rodz zam | D |
Okres2c | 119 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Tak |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst | Wykaz materiałów w Grupie materiałowej A: Rury, złączki z PEHD i PCV, elementy studni z tworzyw sztucznych, armatura - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. |
Czas | O |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający uzna za spełnione warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na wszystkie i każde zdarzenie nie niższą niż wartość dostaw objętych ofertą Wykonawcy. |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w których ujawniony jest Wykonawca, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) dokumenty wymienione pod lit. a) ÷ c) powyżej dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji takiego podmiotu trzeciego. |
Zakresie warunkow udzialu | W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków oprócz oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, po wezwaniu przez Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie (nie krótszym niż 5 dni) Wykonawcy, których oferty w każdej Grupie materiałowej zostały najwyżej ocenione, przedłożą następujące oświadczenia i dokumenty wymienione w niniejszym podpunkcie SIWZ, wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na wszystkie i każde zdarzenie nie niższą niż wartość dostaw objętych ofertą Wykonawcy. b) Zobowiązania podmiotów trzecich – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego złożone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. c) Dokumentów wymienionych powyżej w pkt. a) dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełnienia przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Dokonanie istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwe w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania Umowy jeżeli jej wykonanie w terminach określonych w §2 Umowy jest niemożliwe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym w szczególności: a) konieczności synchronizacji terminów realizacji innych umów, zadań (projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mających wpływ na realizacje przedmiotu Umowy, b)wywołanych treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych. 2)zmiany wynagrodzenia: a)w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT): jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b)w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 100 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 10/05/2017 |
Godz skl | 11:45 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |