Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka

Publication date 2017-04-25
End date 2017-05-10 11:45:00
Instytucja Zakład Usług Komunalnych w Warce Sp. z o.o.
Miejscowość Warka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73536 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 195200007, 441600009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka z podziałem na części (zwane: „Grupami materiałowymi”) obejmującymi 3 grupy asortymentowe:
Grupa materiałowa A: Rury, złączki z PEHD i PCV, elementy studni z tworzyw sztucznych, armatura
Grupa materiałowa B: Wyposażenie przepompowni,
Grupa materiałowa C: Studnie betonowe.
Rodzaj i ilości materiałów w każdej Grupie materiałowej określone są
w Załącznikach Nr 1 ÷ Nr 3 do SIWZ.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka - Grupa materiałowa A.
Wymagania techniczne dla materiałów Grupy materiałowej A:
a) Rury PCV-U ze ścianką litą, SDR34, SN8, z kołnierzem, spełniają wymagania normy PN-EN 1401-1 i normy PN-EN 476:2001
b) Rury PE - wykonanie z materiału klasy PEHD 100, SDR 17, spełniają wymagania normy PN-EN 12201.
c) Kształtki PE - wykonanie z materiału klasy PEHD 100, spełniają wymagania normy PN-EN 12201-3+A1:2013-05 - Polietylen (PE) - Część 3: Kształtki.
d) Zasuwy nożowe do zabudowy ziemnej z trzpieniem stałym (niewznoszącym), przeznaczone do kanalizacji, międzykołnierzowe, wykonane z żeliwa sferoidalnego (GGG 50), malowane farbą epoksydową (min 150 m), z pełnym przelotem na wysokości klina; z nożem, trzpieniem, śrubami i podkładkami wykonanymi ze stali kwasoodpornej; z uszczelnieniem obwodowym z gumy NBR; z nakrętką trzpienia wykonaną z brązu lub materiału porównywalnego.
e) Obudowy teleskopowe wykonane z rury ocynkowanej z łbem pod klucz w obudowie z PE.
f) Trójniki PEHD (poz. 9÷13 w Załączniku Nr 1) wykonać wg Rysunku nr 1, który stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka - Grupa materiałowa B.
Wymagania techniczne dla materiałów Grupy materiałowej B określone są szczegółowo w Kartach Materiałowych nr B.1 ÷ B.6, zamieszczonych w Załączniku Nr 10 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć wszystkie wyszczególnione w kartach Materiałowych
nr B.1 ÷ B.6 dokumenty, tj.:
• karty katalogowe pomp wraz z charakterystyką pracy,
• karty katalogowe zasuw nożowych odcinających z trzpieniem niewznoszącym lub inny dokument potwierdzający przeznaczenie urządzenia dla kanalizacji,
• karty katalogowe zaworów zwrotnych kulowych lub inny dokument potwierdzający przeznaczenie urządzenia dla kanalizacji,
• deklarację zgodności szaf sterowniczych,
• karty katalogowe sterownika realizującego funkcję usuwania kożucha poprzez wydłużanie pracy pompy do momentu zassania przez nią powietrza,
• deklarację zgodności oraz aprobatę techniczną zbiornika pompowni.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, gmina Warka - Grupa materiałowa C.
Wymagania techniczne dla materiałów Grupy materiałowej C określone są szczegółowo w Kartach Materiałowych nr C.1 ÷ C.29, zamieszczonych w Załączniku Nr 10 do SIWZ oraz poniżej:
a) Studnie betonowe wykonane zgodnie z normą PN-EN 1917:2004, PN-EN 1917:2004/AC:2009 „Studzienki włazowe i niewłazowe z betonu niezbrojonego, z betonu zbrojonego włóknem stalowym i żelbetowe” i normą PN-EN 13369:2005/ AC:2009 „Wspólne wymagania dla prefabrykatów betonowych”.
b) Klasa betonu na kręgi i pokrywy C35/C45, wodoszczelność betonu – W10, nasiąkliwość ≤ 5, mrozoodporność F150.
c) Kręgi i pokrywy na studnie muszą posiadać deklarację właściwości użytkowych producenta.
d) Pokrywy z felcem i otworem pod właz DN600, wykonane wg normy DIN 4034 oraz PN-EN 1917 : 2004. W pokrywie studni UZTistn DN2500 otwór pod właz DN800.
e) W kręgach dennych studni określonych w Kartach materiałowych C.1 ÷ C.6 wyrobiona faza betonowa 15 cm/ 45o.
f) W kręgach dennych studni określonych w Kartach materiałowych C.7 ÷ C.29 kinety zgodnie z wymaganiami określonymi w tych kartach.
g) Uszczelki międzykręgowe wykonane w postaci wytłaczanych profili o różnych przekrojach porzecznych w „formie klina” z gumy na bazie kauczuku SBR, w kolorze czarnym, wykonane zgodnie z normą PN-EN 681-1:2002/A3:2006 „Uszczelnienia z elastomerów”.
h) Tuleje ochronne wykonane z polipropylenu (PP) przeznaczone do współpracy z rurami gładkościennymi wykonanymi z tworzyw sztucznych o nominalnych średnicach zewnętrznych DN 50 ÷ 250 wg normy PN-EN 1852-1:2010, PN-EN 13476-2:2008; w rowku wewnątrz tulei jest osadzony pierścień uszczelniający z EPDM spełniający wymagania normy PN-EN 681-1:2002/A3:2006.
i) Do oferty należy dołączyć Deklaracje Właściwości Użytkowych materiałów na studnie (pokrywy, kręgi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Usług Komunalnych w Warce Sp. z o.o.
Ulica ul. Farna
Nr domu 4
Miejscowosc Warka
Kod poczt 05660
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 48 667 22 85
Fax 48 667 22 85
Email zuk@zukwarka.pl
Adres strony url www.zukawarka.pl
Regon 14248635000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zukwarka.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Farna 4, 05-660 Warka
Numer referencyjny 04/SZP/2017/P
Rodz zam D
Okres2c 119
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Wykaz materiałów w Grupie materiałowej A: Rury, złączki z PEHD i PCV, elementy studni z tworzyw sztucznych, armatura - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełnione warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na wszystkie i każde zdarzenie nie niższą niż wartość dostaw objętych ofertą Wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w których ujawniony jest Wykonawca, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) dokumenty wymienione pod lit. a) ÷ c) powyżej dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji takiego podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków oprócz oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, po wezwaniu przez Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie (nie krótszym niż 5 dni) Wykonawcy, których oferty w każdej Grupie materiałowej zostały najwyżej ocenione, przedłożą następujące oświadczenia i dokumenty wymienione w niniejszym podpunkcie SIWZ, wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na wszystkie i każde zdarzenie nie niższą niż wartość dostaw objętych ofertą Wykonawcy. b) Zobowiązania podmiotów trzecich – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego złożone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. c) Dokumentów wymienionych powyżej w pkt. a) dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełnienia przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dokonanie istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwe w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania Umowy jeżeli jej wykonanie w terminach określonych w §2 Umowy jest niemożliwe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym w szczególności: a) konieczności synchronizacji terminów realizacji innych umów, zadań (projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mających wpływ na realizacje przedmiotu Umowy, b)wywołanych treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych. 2)zmiany wynagrodzenia: a)w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT): jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b)w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 10/05/2017
Godz skl 11:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)