Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Morawka
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Stronie Śląskie
|
Kod poczt |
57550
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
74 8141488 w. 248
|
Fax |
748 141 494
|
Email |
szpital_stronie@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.wcpd.pl
|
Regon |
29498700000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wcpd.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wcpd.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej SP ZOZ, Sekretariat Centrum, ul. Morawka 1, 57-550 Stronie Śląskie (nowy budynek)
|
Numer referencyjny |
ZP-231-08/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
15
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy, o wartości nie wyższej, niż 5% wartości zamówienia podstawowego każdej z części (pakietów) obejmujących postępowanie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej, tj. warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna: - jedną dostawę artykułów gospodarstwa domowego, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 150 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 1 ;- jedną dostawę artykułów gospodarstwa domowego o drobnych wymiarach, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 30 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 2 ;- jedną dostawę maszyn czyszczących, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 40 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 3 ;- jedną dostawę naczyń, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 30 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 4 ;- jedną dostawę artykułów pościelowych, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 100 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 5 .
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie, tj: referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa/-y były wykonywane, lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Zestawienie asortymentowo-cenowe – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych wyrobów oraz paletę barw/kolorów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, wyciągi z instrukcji lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno – użytkowych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ.
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:pakiet nr 1 – agd: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),pakiet nr 2 – agd o drobnych wymiarach: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), pakiet nr 3 – maszyny czyszczące: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), pakiet nr 4 –naczynia: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), pakiet nr 5 – pościel: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
Oferowana cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
09/05/2017
|
Godz skl |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|