Dostawa artykułów gospodarstwa domowego

Publication date 2017-04-26
End date 2017-05-09 09:00:00
Instytucja Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Stronie Śląskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73894 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 392200000, 397000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz rozmieszczeniem artykułów gospodarstwa domowego, składających się na poszczególne części postępowania: pakiet nr 1 – agd, pakiet nr 2 – agd o drobnych wymiarach, pakiet nr 3 – maszyny czyszczące, pakiet nr 4 -naczynia, pakiet nr 5 - pościel. Zamawiający wymaga dodatkowo próbnego uruchomienia w siedzibie Zamawiającego artykułów o charakterze urządzeń. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany w załącznikach nr 1 oraz nr 3 do SIWZ. Parametry opisane w załącznikach nr 1 i Nr 3 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Każdy przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem nr 5 tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 5. Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz rozmieszczeniem artykułów gospodarstwa domowego, składających się na poszczególne części postępowania. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany w załącznikach nr 1 oraz nr 3 do SIWZ. Parametry opisane w załącznikach nr 1 i Nr 3 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Każdy przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem nr 5 tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 5. Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz rozmieszczeniem artykułów gospodarstwa domowego, składających się na poszczególne części postępowania. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany w załącznikach nr 1 oraz nr 3 do SIWZ. Parametry opisane w załącznikach nr 1 i Nr 3 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Każdy przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem nr 5 tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 5. Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz rozmieszczeniem artykułów gospodarstwa domowego, składających się na poszczególne części postępowania. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany w załącznikach nr 1 oraz nr 3 do SIWZ. Parametry opisane w załącznikach nr 1 i Nr 3 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Każdy przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem nr 5 tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 5. Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz rozmieszczeniem artykułów gospodarstwa domowego, składających się na poszczególne części postępowania. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany w załącznikach nr 1 oraz nr 3 do SIWZ. Parametry opisane w załącznikach nr 1 i Nr 3 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Każdy przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem nr 5 tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 5. Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz rozmieszczeniem artykułów gospodarstwa domowego, składających się na poszczególne części postępowania. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony oraz opisany w załącznikach nr 1 oraz nr 3 do SIWZ. Parametry opisane w załącznikach nr 1 i Nr 3 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Każdy przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane załącznikiem nr 5 tj. projektem (wzorem) umowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 5. Minimalny wymagany termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Morawka
Nr domu 1
Miejscowosc Stronie Śląskie
Kod poczt 57550
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 74 8141488 w. 248
Fax 748 141 494
Email szpital_stronie@pro.onet.pl
Adres strony url www.wcpd.pl
Regon 29498700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wcpd.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wcpd.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej SP ZOZ, Sekretariat Centrum, ul. Morawka 1, 57-550 Stronie Śląskie (nowy budynek)
Numer referencyjny ZP-231-08/2017
Rodz zam D
Okres2c 15
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy, o wartości nie wyższej, niż 5% wartości zamówienia podstawowego każdej z części (pakietów) obejmujących postępowanie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej, tj. warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna: - jedną dostawę artykułów gospodarstwa domowego, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 150 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 1 ;- jedną dostawę artykułów gospodarstwa domowego o drobnych wymiarach, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 30 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 2 ;- jedną dostawę maszyn czyszczących, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 40 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 3 ;- jedną dostawę naczyń, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 30 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 4 ;- jedną dostawę artykułów pościelowych, analogicznych z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1 na kwotę nie mniejszą niż: 100 000 PLN brutto – dotyczy pakietu nr 5 .
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie, tj: referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa/-y były wykonywane, lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Zestawienie asortymentowo-cenowe – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych wyrobów oraz paletę barw/kolorów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, wyciągi z instrukcji lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno – użytkowych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ.
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:pakiet nr 1 – agd: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),pakiet nr 2 – agd o drobnych wymiarach: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), pakiet nr 3 – maszyny czyszczące: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), pakiet nr 4 –naczynia: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), pakiet nr 5 – pościel: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Oferowana cena brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 09/05/2017
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)