dostawę worków na odpady medyczne i niemedyczne dla USK im. WAM-CSW

Publication date 2017-04-26
End date 2017-05-09 09:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74272 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 195200007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

dostawę worków na odpady medyczne i niemedyczne dla USK im. WAM-CSW z podziałem na 2 pakiety

Opis

dostawę worków na odpady medyczne i niemedyczne dla USK im. WAM-CSWdostawę worków na odpady medyczne i niemedyczne dla USK im. WAM-CSW

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Ulica ul. Żeromskiego
Nr domu 113
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90549
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6393452, 6393458
Fax 426 393 452
Email zamowienia.skwam@wp.pl
Adres strony url http://www.usk.umed.lodz.pl
Regon 47120816400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.usk.umed.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.usk.umed.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ US im. WAM UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kanelaria Ogólna
Numer referencyjny 209/PN/ZP/D/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminie: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zmawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zmawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, • przynajmniej jednej dostawy towaru odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż:: Pakiet nr 1 – 40 000,00 PLN; Pakiet nr 2 – 8 000,00 PLN;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 5.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w rozdziale VIII SIWZ). - należy przedstawić w formie oryginału. 5.2 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.5 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 i 4 – należy przedstawić w formie oryginału • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. • Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia poniższych dokumentów:
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, oprócz okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 do 6 pzp 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, oprócz okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 do 6 pzp, dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.2.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na usługę będącą przedmiotem umowy; 2.2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT; następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy; 2.3. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana: środowiska serwerowego i/lub sieciowego, sprzętu infrastruktury teleinformatycznej i/lub adresu siedziby, siedziby serwisu, lokalizacji, bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy. 2.4. Zmianę osób wykonujących usługę, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa). Wraz z wnioskiem o przedmiotową zmianę Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, że proponowane osoby posiadają wymagane kwalifikacje oraz załączyć przez tą osobę podpisane zobowiązanie do zachowania tajemnicy, przez podpisanie zobowiązań według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do umowy oraz przekazania tego załącznika Zamawiającemu
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 09/05/2017
Godz skl 9:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)