Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
|
Ulica |
ul. Żeromskiego
|
Nr domu |
113
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90549
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
42 6393452, 6393458
|
Fax |
426 393 452
|
Email |
zamowienia.skwam@wp.pl
|
Adres strony url |
http://www.usk.umed.lodz.pl
|
Regon |
47120816400000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.usk.umed.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.usk.umed.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ US im. WAM UM w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kanelaria Ogólna
|
Numer referencyjny |
209/PN/ZP/D/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane w terminie: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zmawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zmawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
• przynajmniej jednej dostawy towaru odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż::
Pakiet nr 1 – 40 000,00 PLN;
Pakiet nr 2 – 8 000,00 PLN;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w rozdziale VIII SIWZ). - należy przedstawić w formie oryginału.
5.2 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału.
5.3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału.
5.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
- należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
5.5 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
- należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 i 4 – należy przedstawić w formie oryginału • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. • Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia poniższych dokumentów:
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, oprócz okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 do 6 pzp
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, oprócz okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 do 6 pzp, dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy:
2.2.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na usługę będącą przedmiotem umowy;
2.2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT; następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy;
2.3. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana: środowiska serwerowego i/lub sieciowego, sprzętu infrastruktury teleinformatycznej i/lub adresu siedziby, siedziby serwisu, lokalizacji, bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
2.4. Zmianę osób wykonujących usługę, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa). Wraz z wnioskiem o przedmiotową zmianę Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, że proponowane osoby posiadają wymagane kwalifikacje oraz załączyć przez tą osobę podpisane zobowiązanie do zachowania tajemnicy, przez podpisanie zobowiązań według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do umowy oraz przekazania tego załącznika Zamawiającemu
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
09/05/2017
|
Godz skl |
9:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|