Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2017-04-26
End date 2017-05-11 09:45:00
Instytucja 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Miejscowość Hel
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74364 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych do 115 Szpitala Wojskowego SP ZOZ w Helu w podziale na 3 pakiety.
PAKIET 1 – aparat ultrasonograficzny – 1 szt.
PAKIET 2 – unit stomatologiczny z wyposażeniem – 1 szt.
PAKIET 3 – myjnia endoskopowa – 1 szt.
PAKIET 4 – pompa infuzyjna strzykawkowa + stacja dokująca – 1 szt.
PAKIET 5 – elektryczny ssak jezdny dwubutlowy – 1 szt.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
3.Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi (dotyczy każdego pakietu odrębnie):
być dopuszczony do obrotu i do używania na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.)
spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Niespełnienie choćby jednego z warunków granicznych określonych w załączniku nr 2 SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
być fabrycznie nowy, kompletny, w pełni sprawny, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, musi być wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, nie może być prototypem.
4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie (dotyczy każdego pakietu odrębnie):
Dostarczenie, montaż i uruchomienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
Szkolenie personelu z zakresu obsługi sprzętu w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
Wydanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, paszportu technicznego i dokumentu gwarancyjnego wraz z dostarczonym towarem;
Udzielenie gwarancji (w tym zapewnienie obsługi serwisowej bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego) na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy (maksimum 60 m-cy) od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń, po dokonaniu dostawy, montażu i uruchomieniu sprzętu.


Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ulica ul. Boczna
Nr domu 10
Miejscowosc Hel
Kod poczt 84150
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 586 904 260
Fax 586 750 050
Email przetargi@szpitalhel.pl
Adres strony url www.portal.szpitalhel.pl
Regon 19006639400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.portal.szpitalhel.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.portal.szpitalhel.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat 115 SzWzP SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10 - budynek administracyjny
Numer referencyjny 6/PN/2017/D
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą Wykonawca składa: wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wypełniony formularz techniczno-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualne na dzień składania ofert (zał. nr 3 do SIWZ); dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty ) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEDIG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Wzór złącznik nr 4 do SIWZ – należy złożyć w oryginale.) Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.) b)opis – dokumentację techniczną dotyczącą oferowanego przedmiotu zamówienia. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów i dystrybutorów na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane minimalne parametry wyszczególnione w zał. nr 2 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Okoliczności mogące spowodować zmianę zakresu umowy mogą wynikać z braku dostępności na rynku zaproponowanego modelu urządzenia na skutek wycofania z produkcji. W okolicznościach wyżej wymienionych Wykonawca wystąpi z wnioskiem do Zamawiającego, w którym potwierdzi fakt wycofania urządzenia z produkcji oraz zaproponuje nowe urządzenie o parametrach nie gorszych od urządzenia wcześniej zaoferowanego (bez zmiany ceny), a zmiana ta zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 11/05/2017
Godz skl 09:45
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)