Dostawa i montaż foteli obrotowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 77

Publication date 2017-04-26
End date 2017-05-12 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74406 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391131008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawę i montaż 250 szt. foteli obrotowych dla potrzeb
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
przy ul. Sienkiewicza 77

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
Ulica ul. Sienkiewicza
Nr domu 77
Miejscowosc Nowy Sącz
Kod poczt 33300
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 184 498 020
Fax 184 498 005
Email paluch@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Regon 1775600331
Czy obowiazkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz
Numer referencyjny 220000/271/8/2017/ADG
Rodz zam D
Okres2c 14/07/2017
Szacunkowa wart zam calosc 52845.53
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 złotych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z prowadzonego postepowania oraz odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 60 000,00 zł. Wykonawca powinien załączyć dowody opłacenia składek, które stały się wymagalne do dnia upływu terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2015.184 j.t.) za grupę kapitałową uważa się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. SEKCJA IV: PROCEDURA
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, iż oferowane meble spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: opis przedmiotu zamówieni tj. karty katalogowe, deklaracje zgodności oraz aprobaty i atesty, tj.: 1.zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wskazanym poniżej lub oświadczenie producenta, że oferowane fotele obrotowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i odpowiadają wskazanym normom, 2.certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj.: a.atestu dotyczącego badań wytrzymałościowych krzeseł obrotowych wg norm: PN-EN 1335-2:2004 (lub wyższą); PN-EN 1335-3:2002 (lub wyższą) lub równoważnego, b.atestu określającego odporność na ścieranie: odporność na ścieranie tkaniny tapicerskiej nie mniejsza niż 100.000 cykli Martindale’a krzesła obrotowe pracownicze, c.atestu trudnopalności – ocena zapalności mebli tapicerowanych, źródło zapłonu: tlący się papieros, zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2007 (lub wyższą) lub równoważną, d.atestu trudnopalności – ocena zapalności mebli tapicerowanych, źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki, zgodnie z normą PN-EN 1021-2:2007 (lub wyższą) lub równoważną. Atesty powinny być wydane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone fotele odpowiadają normom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamiast zaświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości zgodne z wymaganymi normami zapewnienia jakości; 15.1.3. oświadczenie producenta, że fotele obrotowe spełniają wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998r. (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973). Normy jakie muszą być spełnione przez oferowane fotele: PN-EN 1335-2:2004 (wyższą/lub równoważną); PN-EN 1335-3:2002 (wyższą/lub równoważną); PN-EN 1021-1:2007 (wyższą/lub równoważną); PN-EN 1021-2:2007 (wyższą/lub równoważną);
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/05/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)