Świadczenie usług informatycznych dla Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o.

Publication date 2017-04-26
End date 2017-05-05 10:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Zagórze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74442 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 720000005, 725110000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usług informatycznych w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy w zakresie:
I. Administracja i obsługa Oprogramowania Aplikacyjnego HIS, w tym MPI.
II. Administracja i obsługa Oprogramowania Aplikacyjnego ERP i BI.
III. Administrowanie serwerami sieciowymi pracującymi na potrzeby systemów
informatycznych szpitala.
IV. Instalacja i administracja sprzętem komputerowym.
V. Administrowanie i obsługa serwisowa sieci.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica gm. Wiązowna
Miejscowosc Zagórze
Kod poczt 05462
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 227 733 324
Fax 227 733 323
Email zamowienia@centrumzagorze.pl
Adres strony url www.centrumzagorze.pl
Regon 14201167000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrumzagorze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii sp. z o.o. w Zagórzu k/W-wy,05-462 Wiązowna,Sekretariat
Numer referencyjny 2/2017/ZP
Rodz zam U
Okres2c 36
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań ,których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli suma ubezpieczenia O.C. wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 600.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum dwie główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna usługę za odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia jeżeli każda spełni łącznie następujące kryteria: 1.Wartość usługi co najmniej 600.000,00 złotych brutto. 2.Świadczenie usługi administracji systemem InfoMedica, AMMS, OPTICO w jednostce, w której liczba stanowisk włączonych do ww. systemów wynosi min. 200 szt., a system obejmuje co najmniej następujące moduły: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie, Ruch Chorych, Apteka i Apteczka, Przychodnia, Zlecenia, Rozliczenia z NFZ, Medyczny Portal Informacyjny Pacjenta, Zestawienia i Raporty Systemu Optico. 3.Świadczenie usługi administracji infrastrukturą serwerową co najmniej 3 serwerów opartych o platformy: Windows Server 2012, Unix, z wykorzystaniem oprogramowania Vmware, Veem. 4.Świadczenie usług administracji baz danych Oracle (instalacja, konfiguracja, optymalizacja, archiwizacja). 5.Świadczenie usługi administracji infrastrukturą sieci, w tym zarządzanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi. 6.Administracja stacjami klienckimi użytkowników co najmniej 200 komputerów - świadczona na podstawie umowy zawartej na okres min. 12 miesięcy. B) Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku aby Wykonawca dysponował co najmniej: 1. 2 osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. 2. 3 osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu AMMS: Ruch Chorych, Apteka i Apteczka, Przychodnia, Rozliczenia z NFZ, Zlecenia, MPI. 3. 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla systemu Optico. 4. 2 osobami posiadającymi udokumentowane doświadczenie (dokument stwierdzający posiadane doświadczenie) w zakresie pełnego administrowania systemami obsługującymi serwery i administrowania systemami bazodanowymi wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Informację z Krajowego Rejestru Karnego należy złożyć w stosunku do Wykonawcy, urzędującego członka / członków jego organu zarządzającego, urzędującego członka / członków jego organu nadzorczego, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, a także w stosunku do prokurenta lub prokurentów. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP. e)Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. f)Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. g)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. h)Zamawiający żąda od Wykonawcy , który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a) –f); i)Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a)- f), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy; j)Zamawiający żąda w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. a)-f) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli suma ubezpieczenia O.C. wynikająca z Polisa OC lub inny dokument stwierdzający ,że oferent posiada ubezpieczenie OC na sumę min.600.000,-PLN.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Zał. nr 7 do SIWZ Wykaz wykonanych usług + referencje lub inny dokument stwierdzający prawidłowe wykonanie zamówienia, 2.Zał nr 8 do SIWZ Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia + dokument stwierdzający posiadane doświadczenie dot. osób obsługujących serwery i administrujących systemy bazodanowe.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W zakresie wynagrodzenia: 1)z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu upusty/obniżenie ceny realizacji przedmiotu Umowy; 2)w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 3)w przypadku urzędowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)W przypadku urzędowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne W przypadku zmiany danych podmiotowych wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); W zakresie zwiększenia lub zakresu usługi będącej przedmiotem umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; 3.Ewentualne zmiany treści Umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 1 ppkt b-c mogą być dokonane jeżeli Wykonawca wykaże, w sposób bezsporny, w pisemnym uzasadnieniu wniosku do Zamawiającego, że zmiany te /o wnioskowanym zakresie i w proponowanej przez Wykonawcę wysokości/ będą miały rzeczywisty /realny/ wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia objętego Umową lub jego części /której wniosek dotyczy/ przez Wykonawcę. W przypadku urzędowej zmiany stawki (stawek) podatku VAT, w odniesieniu do przedmiotu Umowy, zmiana stawki (stawek) VAT, mająca wpływ na cenę brutto, następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, na swoją korzyść, treści Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia brutto przysługującego Wykonawcy, w sytuacji gdyby nastąpiła urzędowa obniżka stawki /stawek/ podatku VAT na przedmiot Umowy lub jego cześć, a Wykonawca wyraża na to zgodę.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 95.00
Czy aukcja Nie
Data skl 05/05/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)