świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia – systemu Otago.
Publication date | 2017-04-26 |
End date | 0000-00-00 00:00:00 |
Instytucja | Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia |
Miejscowość | Toruń |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 74582 / 2017 |
Document type | ZP-403 |
Cpv code | 722670004, 722532005 |
Depends on |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta Torunia (ZSI UMT) - systemu Otago, zwanego dalej Programami. Wykaz Programów znajduje się w Załączniku nr 1 do Umowy. 2. W ramach Umowy Wykonawca zobowiązany jest: 1) Przekazywać nowe wersje Podsystemów (wynikające m.in. ze zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących przed dniem wejścia ich w życie, o ile zmiany zostaną opublikowane z wyprzedzeniem umożliwiającym wykonanie takich modyfikacji, a przy tym z wyprzedzeniem nie krótszym niż na 14 dni przed dniem ich wejścia w życie) wraz z ich uzupełnieniami, poprawkami, ulepszeniami i instrukcjami. 2) Udzielać prawa do otrzymywania kolejnych wydań Podsystemów i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora. 3) Usuwać Błędy zgłoszone przez Zamawiającego w Podsystemach systemu Otago. 4) Udzielać odpowiedzi w zakresie zgłoszonych uwag i potrzeb użytkownika związanych ze zmianami, modyfikacjami i rozszerzeniami systemu obejmującymi opracowanie jego nowych wersji. 5) Udzielać telefonicznej pomocy i doradztwa w sprawie używania Podsystemów, tj.: udzielać konsultacji telefonicznych w zakresie funkcjonowania systemu, jego obsługi i administrowania. 6) Serwisować w siedzibie Zamawiającego struktury baz danych systemu Otago. 7) Parametryzować Podsystemy systemu Otago w siedzibie Zamawiającego, w tym ustawiać parametry, zgodnie ze wskazaniami udzielonymi pisemnie lub e-mailowo przez Zamawiającego, wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz na bieżąco aktualizować opisy i instrukcje Podsystemów. 8) Wdrażać w siedzibie Zamawiającego uaktualnione wersje Podsystemów oraz realizować i kontrolować wykonanie kopii zapasowych elementów, takich jak: systemu sieciowego-operacyjnego, bazodanowego, Podsystemów i danych zawartych w bazie, w terminach poza godzinami pracy i po uzgodnieniu z Zamawiającym. 9) Odtwarzać w siedzibie Zamawiającego systemy z kopii zapasowych w przypadku awarii serwerów. 10) Przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego 2 nieodpłatne szkolenia jednodniowe dla użytkowników w zakresie Podsystemów systemu Otago. Strony ustalają, iż szkolenia będą trwały nie mniej niż 7 godzin każdego dnia, a tematyka oraz termin szkoleń zostanie ustalony nie później niż na 10 dni przed wyznaczonym terminem szkoleń. 11) Szkolić użytkowników w zakresie Podsystemów systemu Otago w drodze odrębnych zamówień. Strony ustalają, iż szkolenia będą trwały nie mniej niż 7 godzin każdego dnia oraz zgodnie z protokołami podpisanymi po realizacji szkoleń za wynagrodzeniem według stawki nie wyższej niż. 338,25 zł/godz. brutto. Szkolenia odbywać się będą w dniach roboczych (tj. dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 1951, Nr 4, poz. 28 ze. zm.). 3. Usługa asysty technicznej i konserwacji nie obejmuje w szczególności usuwania jakichkolwiek nieprawidłowości działania Podsystemów wynikających z użytkowania nieodpowiednich wersji systemu operacyjnego lub bazy danych, nieprawidłowej instalacji sprzętu lub oprogramowania. 4. Podsystemy i baza danych pracują pod systemem Windows. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03, bez software update license & support. Podsystemy zostały stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni. 5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Nazwa | Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia |
Ulica | ul. Wały gen. Sikorskiego |
Nr domu | 8 |
Miejscowosc | Toruń |
Kod poczt | 87100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 566 118 713 |
Fax | 566 118 622 |
Adres strony internetowej url | www.bip.torun.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Czy biul pub | Tak |
Biul pub poz | 23457 |
Czy zmiana ogl | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Nrbiuletynu | 1 |
Nrpozycji | 23457 |
Numer referencyjny | 12/2017 |
Rodz zam | U |
Czy podzielone na czesci | Nie |
Kod trybu | PN |