Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Miasto Podkowa Leśna
|
Ulica |
ul. Akacjowa
|
Nr domu |
39/41
|
Miejscowosc |
Podkowa Leśna
|
Kod poczt |
05-807
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 759 21 00
|
Fax |
22 758 90 03
|
Email |
urzadmiasta@podkowalesna.pl
|
Adres strony url |
bip.podkowalesna.pl
|
Regon |
013269338
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.podkowalesna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.Akacjowa 39/41, 05-87 Podkowa Leśna
|
Numer referencyjny |
ZP. 271.7.2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
31/12/2022
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
(20% wartości zamówienia podstawowego)
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: zdolność zawodowa w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi z zakresu przedmiotu zamówienia (np. usługę w zakresie zdalnego odczytu, wraz z usługą telekomunikacyjną, obsługi danych) o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). UWAGA: Zamawiający każdorazowo oceni, czy wykazana usługa spełnia wymagania w zakresie przewidywanego do realizacji przedmiotu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
I. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone,
1 os. kierownik robót elektrycznych/ teletechnicznych/ telekomunikacyjnych w zakresie realizowanych prac
1 os – brygadzista – wykształcenie wyższe techniczne
3 os. – monter – min. wykształcenie średnie techniczne
2 os. – informatyk - wykształcenie wyższe informatyczne
II. Posiadają odpowiednie certyfikaty BSI. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
-posiada certyfikat ISO 27001 (Zarządzanie ciągłością działania),
-posiada certyfikat ISO 22301 (System zarządzania bezpieczeństwem informacji).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego określone w rozdziale.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku o którym mowa w rozdziale V SIWZ –
sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego: co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V SIWZ –
Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca dostarczy wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 5 („Doświadczenie Wykonawcy”).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy wymienione w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 („Wykaz osób”).
8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
9. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów wymienionych V pkt. 1-3, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunków.
10. Składane dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.
13. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w pkt 9 SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
15. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego rozdziału, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz formy, w tym opisu kolumn i wierszy.
16. Każda poprawka w treści dokumentów, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinny być podpisane przez Wykonawcę.
17. Odpisanie dokumentów i poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno być dokonane w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej dokument lub poświadczającej kopię).
18. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
19. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
20. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
Tak
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące odpowiednio zmiany sposobu rozliczeń, zmiany terminu rozliczeń, wartości Umowy, zmiany zakresu Przedmiotu Umowy lub zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć;
2)ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację Przedmiotu Umowy;
3)zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji powodujące zniszczenia, uszkodzenia wymagające naprawy lub wstrzymanie prac, odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki.
3.Zmiany Umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają formy pisemnej sporządzonej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
Cena brutto -za odczyt danych z jednego wodomierza – 1 mc (C )
|
Kryt 0p |
60
|
Data skl |
15/05/2017
|
Godz skl |
14:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|