Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
OPERA NOVA w Bydgoszczy
|
Ulica |
Marszałka Focha
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Kod poczt |
85-070
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
523 251 532
|
Fax |
523 251 546
|
Email |
zamowieniapubliczne@operanova.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.bip.operanova.lo.pl
|
Regon |
9128277200000
|
Czy obowiazkowa |
Nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.operanova.lo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjna lub kurierem
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Opera Nova, ul. Focha 5, 85-070 Bydgoszcz III piętro, sekretariat
|
Numer referencyjny |
ZP-331-8/217
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/04/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zarejestrowana działalność
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
posiada doświadczenie w przedmiotowej działalności
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw - minimum dwie, na załączniku zgodnym z treścią w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Podpisany przedmiot zamówienia.
Podpisany i wypełniony formularz ofertowy i formularz cenowy.
Podpisany wzór umowy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenia, na podstawie art. 25a.1 ustawy PZP - oświadczenia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty jedynie w następujących okolicznościach:
A. w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
- do umowy zostaną wprowadzone odpowiednie zapisy zgodnie z obowiązującymi aktami
prawnymi.
B. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć (art. 144 ust. 1 pkt 3a).
C. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca (art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych):
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 pkt 1,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
D. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną (w takim wypadku zakazuje się jakichkolwiek zmian w treści umowy) jeżeli:
- zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu;
- nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający
z umowy,
d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4.
E. zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
F. konieczności zmiany numerów rachunków bankowych,
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
90
|
Data skl |
09/05/2017
|
Godz skl |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|