Zakup tonerów.

Publication date 2017-04-27
End date 2017-05-05 10:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75370 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301921136
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych szczegółowo opisanych w załączniku Nr 1 do SIWZ.
2.obejmuje dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek oraz taśm barwiących. Materiały eksploatacyjne opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności tonery, nie mogą być refilowane ani regenerowane.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, równoważnych do tonerów oryginalnych, pod warunkiem, że spełniają parametry techniczne takie jak oryginalne i nie będą powodowały uszkodzeń sprzętu kopiującego i drukującego.
4.Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu.
W ofercie można przyjąć materiały innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych
i właściwościach użytkowych odpowiadających materiałom opisanym w SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za dostarczone tonery.
5.Zamawiający wymaga, aby każdy materiał eksploatacyjny, był chroniony gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia urządzeń kopiujących lub drukujących spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego.
6. Oferowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, jak również nie mogą uszkadzać takiego sprzętu.
7.Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tonerem.
8.Oferowane materiały eksploatacyjne, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport.
9.Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego.
10.Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach równoważnych wypisane były wszystkie typy drukarek
i kserokopiarek, z którymi materiały eksploatacyjne, są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania.
11.Oferowane tonery winny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, certyfikat bezpieczeństwa oraz znak dopuszczenia do obrotu w UE.
12.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWIZ.
13.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
14.Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów,
30192113-6-Wkłady drukujące
15.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
16.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
17.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Ulica Aleja Kościuszki 107/109
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90928
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 426 640 747
Fax 426 640 749
Email przetargi@lodz.sr.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.lodz.sr.gov.pl
Regon 32341800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodz.sr.gov.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny DXXIII 350/02/2017
Rodz zam D
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamawiający wyjaśnia, iż termin realizacji zamówienia nie może być krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 21 dni. Oferta, która zawierać będzie określenie terminu realizacji zamówienia na okres krótszy niż 7 dni lub dłuższy niż 21 dni zamawiający uzna za niezgodną z treścią opisu przedmiotu zamówienia i będzie ona podlegała odrzuceniu.
Okreslenie warunkow Zmawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zmawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zmawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, z zachowaniem powyższego terminu. 3)Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena oferowana brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 05/05/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)