Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Nr domu |
11
|
Miejscowosc |
Łomża
|
Kod poczt |
18404
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
podlaskie
|
Tel |
864 733 610
|
Fax |
864 733 210
|
Email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Regon |
45066502400000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki w Łomży, Al. Piłsudskego 11, 18-404 Łomża
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/34/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
1. Próbek oferowanego produktu opisanych przez Wykonawcę (tj. nr Pakietu i pozycji, której dotyczą, nazwa Wykonawcy) w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw – dotyczy:
a) pakietu nr 1 – 2 opakowania (2 szt.)
b) pakietu nr 4
- poz. 1 – 3 szt.
*jedna szt. każdej próbki zostanie przeznaczona do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw, a pozostałe zostaną wykorzystane (zużyte) dla potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ.
W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania próbek, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Próbki te zostaną dostarczone przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego – dotyczy Pakietów, w których Zamawiający nie wymagał próbek.
2. Opisy (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe producenta produktów) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Wykonawcy powinni oznaczyć, której pozycji i Pakietu dotyczy opis - dotyczy wszystkich pakietów.
Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność danego opisu z wymogami Zamawiającego.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne na dzień otwarcia ofert właściwe dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia i okaże je na każde wezwanie Zamawiającego.
4. Karta charakterystyki produktu – dotyczy Pakietu nr 1.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Pzp) z wyjątkiem:
Kupujący dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w przypadku:
a) zmiany konfekcjonowania dotyczącej pojemności przy nieprzekroczeniu ceny ofertowej,
b) zmiany nazwy towaru w przypadku kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany,
c) zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie,
d) wprowadzenia tańszego zamiennika o takich samych parametrach,
e) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny,
f) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku,
g) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
h) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie,
i) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowania z przeliczeniem ceny,
j)przedłużenia terminu obowiązywania umowy wobec niewyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia,
k) zmian wynikających z przepisów ustawy PZP.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
10/05/2017
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. Miejsce i termin otwarcia ofert: a) miejsce otwarcia ofert: Sala Konferencyjna Szpitala Wojewódzkiego im Kard. Wyszyńskiego Al. Piłsudskiego 11,18 - 404 Łomża – II piętro, pokój 242, b) termin otwarcia ofert: w dniu 10.05.2017 r. o godz. 10.30. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|