Dostawa artykułów spożywczych i jajek

Publication date 2017-04-27
End date 2017-05-05 10:45:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Miejscowość Morawica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Cukier

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75396 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158310002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i jajek według asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na 5 pakietów, zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w załącznikach Nr 2 a-e do SIWZ.

Opis

Różne produkty spożywcze w ilościach określonych w załączniku do SIWZCukier w ilościach określonych w załączniku do SIWZ. Mrożonki, ryby, przetwory w ilościach określonych w załączniku do SIWZMakarony w ilościach określonych w załączniku do SIWZ. Jajka w ilościach określonych w załączniku do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Ulica ul. Spacerowa
Nr domu 5
Miejscowosc Morawica
Kod poczt 26026
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 413 641 378
Fax 413 641 226
Email zamowienia@morawica.com.pl
Adres strony url www.morawica.com.pl
Regon 29011000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.morawica.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy 26-026 Morawica ul. Spacerowa 5 - Dział Zamówień Publicznych
Numer referencyjny EZP-252-9/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 207332.06
Waluta calosc PLN
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa) o wartości brutto minimum: Pakiet I – 76 000,00zł, Pakiet II – 29 000,00zł, Pakiet III – 73 000,00zł, Pakiet IV – 22 000,00zł, Pakiet V – 19 000,00zł oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA ! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności: członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa) o wartości brutto minimum: Pakiet I – 76 000,00zł, Pakiet II – 29 000,00zł, Pakiet III – 73 000,00zł, Pakiet IV – 22 000,00zł, Pakiet V – 19 000,00zł oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2.Niedopuszczalne jest dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Kupującego jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego, a zakres zmian nie został przewidziany w ogłoszeniu lub w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Sprzedającego w następującym zakresie: a) Cen jednostkowych netto które mogą być waloryzowane w okresach kwartalnych, zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług, ogłoszonych przez Prezesa GUS za ostatni kwartał poprzedzający kwartał, w którym następuje waloryzacja * ( skreślić jeżeli nie dotyczy) w związku z § 2 ust. 2 umowy. b) Zmiana ceny w przypadku określonym w ppkt. a) nie może być dokonywana częściej niż 1 raz na kwartał i może nastąpić nie wcześniej niż 1-go dnia następującego po upływie okresu niezmienności cen. * ( skreślić jeżeli nie dotyczy) w związku z § 2 ust. 2 umowy. c) Zmiana cen jednostkowych netto polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie. d) Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy jest dokonywana zgodnie z przepisami i nie powoduje zmiany cen jednostkowych netto, zmiana taka następuje z dniem, z którym wprowadza ją stosowny akt prawny.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 05/05/2017
Godz skl 10:45
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)