Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych do SPZZOZ w Wyszkowie.
Publication date | 2017-04-27 |
End date | 2017-05-05 10:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie |
Miejscowość | Wyszków |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 75463 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 240000004 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych dla potrzeb bakteriologii SPZZOZ w Wyszkowie wyszczególnione w pakietach od 1 do 11, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2/1 do nr 2/11. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do 11, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszych załącznikach służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876). 4. Dostarczany materiały będą odpowiadały warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 5. Warunki dostawy i płatności: a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) miejsce dostawy: Bakteriologia Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury. OpisPakiet nr 1: Dostawa krążków antybiogramowych do badania lekowrażliwości na antybiotyki, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/1- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa zestawów transportowych do pobierania wymazów, transportu i przechowywania mikroorganizmów, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/2- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa podłóż w próbówkach do hodowli i diagnostyki drobnoustrojów, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/3- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa szybkich testów kasetkowych oraz zestawów do posiewu moczu, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/4- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa szczepów wzorcowych do kontroli jakości podłóż i krążków, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/5- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa podłóż wybiórczych i chromogennych na płytkach Petriego, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/6- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa szybkich testów lateskowych, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/7- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa pasków do oznaczania wrażliwości na antybiotyki z określeniem MIC, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/8- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa biologicznych wskaźników kontroli procesów sterylizacji oraz testu do identyfikacji enteropatogennych szczepów E.coli, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/9- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa szybkiego testu do jakościowego wykrywania antygenów Neisseria meningitidis, Streptococcus pneumoniae i inne w surowicy krwi i płynie mózgowo-rdzeniowym, identyfikacji paciorkowców i gronkowców, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/10- szczegółowa oferta cenowa.Dostawa saszetek bezpiecznych biologicznie do transportu wewnętrznego i zewnętrznego materiałów do badania mikrobiologicznego, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/11- szczegółowa oferta cenowa |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie |
Ulica | ul. Komisji Edukacji Narodowej |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Wyszków |
Kod poczt | 07200 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 0-29 7437600 |
Fax | 297 437 605 |
spzzoz@wp.pl | |
Adres strony url | www.szpital-wyszkow.com.pl |
Regon | 30872600000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | www.szpital-wyszkow.com.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.szpital-wyszkow.com.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie w wersji papierowej |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków |
Numer referencyjny | DEZ/Z/341/ZP- 12/2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 12 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876)- dowodem będzie załączenie ich do oferty. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty kopię dokumentów wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. |
Zakresie warunkow udzialu | oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ; dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876). |
Wykaz potwierdzenie okolicznosci | formularz ofertowy- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ; szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2 do SIWZ; zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akceptacji warunków umowy; w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Tak |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. c) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. d) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, e) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen. f) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru, |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 05/05/2017 |
Godz skl | 10:00 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |