Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz obłożeń operacyjnych II - DZ-751-27/17

Publication date 2017-04-27
End date 2017-05-09 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Leszno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75645 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331411197
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożeń operacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie w asortymencie i ilościach określonych w ust.3.3 SIWZ
3.2 Główny przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33140000, 33141119, 33141110, 33141111, 33000000, 33190000


Opis

KOMPRESY JAŁOWEKOCE SAMOGRZEJĄCEZESTAWY SERWET OPERACYJNYCH STERYLNE ZESTAWY SERWET OPERACYJNYCHOSŁONY NA GŁOWICE USGSERWETA Z TORBĄSERWETY OPERACYJNE Z TORBĄ NA PŁYNYOPATRUNKI BAKTERIOBÓJCZESTERYLNE ZESTAWY POŁOŻNICZEOPATRUNKI HYDROŻELOWE OPATRUNKI OTOLOGICZNEHEMOSTAZA

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Ulica ul. Kiepury
Nr domu 45
Miejscowosc Leszno
Kod poczt 64100
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel (65) 5253100,5253761,5253764
Fax (65) 526 82 94
Email zamowienia@wsz.leszno.pl; przetargi@wsz.leszno.pl
Adres strony url www.wsz.leszno.pl
Regon 00031023200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wsz.leszno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsz.leszno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno, sekretariat pokój 21
Numer referencyjny DZ-751-27/17
Rodz zam D
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18.5. do SIWZ; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wypełniony „Formularz ofertowy” z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.1 do SIWZ Pełnomocnictwo –jeżeli dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Wypełniony formularz „Formularz asortymentowo-cenowy” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.3 do SIWZ, - Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty zgodnie z pkt. 3.3.8. SIWZ (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty). - Dokumenty wymienione w punkcie 3.3.9. SIWZ tj. dokumenty potwierdzające: - spełniania wymogów klasy II a reguła 7 – dotyczy pakietów: 1 (6), 7 (36) - zgodności z normą PL-EN 13795 – pakiet nr 3 (24), 4 (25), 5 (29), 6 (35), 9 (38), - Zamawiający wymaga dołączenia próbek w ilości j/n: - PAKIET NR 3 (24) – po 2 szt. z każdej pozycji - na przeprowadzenie oceny technicznej. - PAKIET NR 4 (25) – po 2 szt. z każdej pozycji - na przeprowadzenie oceny technicznej.. - PAKIET NR 5 (29) - po 2 szt. z każdej pozycji - na przeprowadzenie oceny technicznej. - PAKIET NR 6 (35) –po 2 szt. z każdej pozycji - na przeprowadzenie oceny technicznej.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ustawy strony umowy mogą dokonać zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: - w przypadku zmian ceny na cenę korzystniejszą dla zamawiającego, wynikająca z obniżenia cen rynkowych, trwających promocji lub innych zdarzeń, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu produktów po obniżonej cenie. - jeżeli w toku umowy którakolwiek z pozycji formularza cenowego zostanie wycofana z rynku, lub zaprzestana zostanie jej produkcja, strony umowy za obopólną zgodą mają prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie lub niższej - jeżeli w toku umowy okaże się, że którakolwiek z pozycji formularza cenowego nie jest dostępna na rynku z jakichkolwiek innych niż wymienione wyżej powody, strony umowy za obopólną zgodą mają prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie lub niższej, - w przypadku gdy wartość umowy określona w § 1 punkt 2 niniejszej umowy nie zostanie wykorzystana w okresie obowiązywania umowy o którym mowa w § 6, Kupujący zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy, z tym że termin może zostać wydłużony nie więcej niż na okres dodatkowych 2 miesięcy 2. Wszelkie zmiany umowy dokonywane będą w drodze aneksu do niniejszej umowy w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
Czy aukcja Nie
Data skl 09/05/2017
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)