Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie artykułów spożywczych i wody mineralnej
Publication date | 2017-04-27 |
End date | 2017-05-10 11:00:00 |
Instytucja | 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ |
Miejscowość | Krynica-Zdrój |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 75730 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 159810008 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
OpisOpis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie artykułów spożywczych dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 6 miesięcy, z tym, że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym Wykonawcy. 2. W rubryce "Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw" formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona. 3. Zamawiający zastrzega, że ostateczna ilość zamówionego i dostarczonego na podstawie zawartej umowy towaru w całym okresie jej obowiązywania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z tym całkowita wartość umowy może być niższa od jej wartości maksymalnej wskazanej w umowie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością całkowitą, wynikającą z zsumowania cen dostaw częściowych wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania niniejszej umowy, a maksymalną wartością umowy 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Zgodnie z dyspozycją art.30 ust. 5 ustawy pzp do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. 5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamówienie poniżej kwoty 135 000 euro.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie wody mineralnej dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 12 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym Wykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega, że ostateczna ilość zamówionego i dostarczonego na podstawie zawartej umowy towaru w całym okresie jej obowiązywania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z tym całkowita wartość umowy może być niższa od jej wartości maksymalnej wskazanej w umowie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością całkowitą, wynikającą z zsumowania cen dostaw częściowych wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania niniejszej umowy, a maksymalną wartością umowy 3. W rubryce "Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw" formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Zgodnie z dyspozycją art.30 ust. 5 ustawy pzp do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Cechy produktów równoważnych Zamawiający określił szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamówienie poniżej kwoty 135 000 euro. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ |
Ulica | ul. Świdzińskiego |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Krynica-Zdrój |
Kod poczt | 33380 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 018 4146900, 4146387 |
Fax | 184 146 240 |
20wsur@sacz.pl | |
Adres strony url | www.sanatorium-wojskowe.pl |
Regon | 49004414700000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://bip.sanatorium-wojskowe.pl/pl/4940/0/przetargi.html |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://bip.sanatorium-wojskowe.pl/pl/4940/0/przetargi.html |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Pisemnie na adres wskazany poniżej |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ Świdzińskiego 4 33-380 Krynica-Zdrój Polska |
Numer referencyjny | 12/4/ZP/2017 |
Rodz zam | D |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. |
Inne dokumenty niewymienione | Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Formularz oferty wraz formularzem szczegółowym Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy obejmuje ustanowienie | Nie |
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1. Rozwiązania umowy wraz z upływem, czasu na jaki została zawarta lub wraz z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto. 2. Wypowiedzenia umowy w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów załatwiania reklamacji, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmianę form, zasad lub sposobu organizowania i zapewniania wyżywienia przez Zamawiającego dla swoich kuracjuszy, pacjentów czy gości hotelowych zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na przedmiotowe zamówienie w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości powyższych okolicznościach. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, b) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp, c) w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw; II) w zakresie zmian: a) w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, b) osób reprezentujących strony. 4. Zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw. |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 10-05-2017 |
Godz skl | 11:00 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |