Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie artykułów spożywczych i wody mineralnej

Publication date 2017-04-27
End date 2017-05-10 11:00:00
Instytucja 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Krynica-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75730 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 159810008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia



Opis

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie artykułów spożywczych dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 6 miesięcy, z tym, że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym Wykonawcy.
2. W rubryce "Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw" formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona.
3. Zamawiający zastrzega, że ostateczna ilość zamówionego i dostarczonego na podstawie zawartej umowy towaru w całym okresie jej obowiązywania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z tym całkowita wartość umowy może być niższa od jej wartości maksymalnej wskazanej w umowie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością całkowitą, wynikającą z zsumowania cen dostaw częściowych wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania niniejszej umowy, a maksymalną wartością umowy
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Zgodnie z dyspozycją art.30 ust. 5 ustawy pzp do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamówienie poniżej kwoty 135 000 euro.Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie wody mineralnej dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 12 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega, że ostateczna ilość zamówionego i dostarczonego na podstawie zawartej umowy towaru w całym okresie jej obowiązywania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z tym całkowita wartość umowy może być niższa od jej wartości maksymalnej wskazanej w umowie. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością całkowitą, wynikającą z zsumowania cen dostaw częściowych wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania niniejszej umowy, a maksymalną wartością umowy
3. W rubryce "Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw" formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Zgodnie z dyspozycją art.30 ust. 5 ustawy pzp do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły spożywcze (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY.
Cechy produktów równoważnych Zamawiający określił szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamówienie poniżej kwoty 135 000 euro.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica ul. Świdzińskiego
Nr domu 4
Miejscowosc Krynica-Zdrój
Kod poczt 33380
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 4146900, 4146387
Fax 184 146 240
Email 20wsur@sacz.pl
Adres strony url www.sanatorium-wojskowe.pl
Regon 49004414700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.sanatorium-wojskowe.pl/pl/4940/0/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.sanatorium-wojskowe.pl/pl/4940/0/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ Świdzińskiego 4 33-380 Krynica-Zdrój Polska
Numer referencyjny 12/4/ZP/2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Formularz oferty wraz formularzem szczegółowym Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1. Rozwiązania umowy wraz z upływem, czasu na jaki została zawarta lub wraz z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto. 2. Wypowiedzenia umowy w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów załatwiania reklamacji, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmianę form, zasad lub sposobu organizowania i zapewniania wyżywienia przez Zamawiającego dla swoich kuracjuszy, pacjentów czy gości hotelowych zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na przedmiotowe zamówienie w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości powyższych okolicznościach. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, b) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp, c) w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw; II) w zakresie zmian: a) w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, b) osób reprezentujących strony. 4. Zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw.
Czy aukcja Nie
Data skl 10-05-2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)