Rozbudowa systemu Digital Signage w Centrum Kongresowym ICE Kraków w związku z 41. sesją Komitetu Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO w Krakowie

Publication date 2017-04-27
End date 2017-05-08 13:30:00
Instytucja Krakowskie Biuro Festiwalowe
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne,
  • Sieci multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75767 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 323220006, 324170009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i uruchomienie nowych, nieużywanych elementów systemu Digital Signage. Dostarczone urządzenia muszą być nowe i składać się z nowych elementów oraz muszą być kompatybilne (muszą bezpośrednio współpracować) z urządzeniami systemu, który posiada Zamawiający tj. systemu Digital Signage w obiekcie Centrum Kongresowego ICE Kraków, działającego w oparciu o system EVEO - URVE. Poprzez bezpośrednią współpracę Zamawiający rozumie możliwość podłączenia urządzeń wprost do posiadanego systemu, bez konieczności stosowania urządzeń pośrednich. Pojedynczy ZESTAW NUMER 1 obejmuje system multimedialny do zarządzania ekranami, obudowę infokiosk, komputer odtwarzający, monitor profesjonalny. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i uruchomić 30 zestawów numer 1 oraz 2 switche Ethernet. Pojedynczy ZESTAW NUMER 2 obejmuje system multimedialny do zarządzania ekranami oraz komputer odtwarzający. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 3 zestawy numer 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Krakowskie Biuro Festiwalowe
Ulica ul. Wygrana
Nr domu 2
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30311
Panstwo Polska
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 354 25 00
Fax 12 354 25 01
Email abylinska@biurofestiwalowe.pl; pwawszczak@biurofestiwalowe.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.biurofestiwalowe.pl
Adres strony url www.biurofesiwalowe.pl
Regon 35121004000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.biurofestiwalowe.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biurofestiwalowe.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać wyłącznie w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, sekretariat
Numer referencyjny DP-271-25/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienia będzie realizowane w terminie nie dłuższym niż do 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z tym że uruchomienie i instalacja powinny mieć miejsce w terminie do 3 dni roboczych od daty dostawy sprzętu. Poprzez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej na kwotę 500.000,00 zł
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalne warunki dotyczące doświadczenia: wykonawca wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy systemu typu Digital Signage lub innego systemu multimedialnego o właściwościach umożliwiających edycję i publikację zmiennej treści, obejmującej pliki filmowe, zdjęcia i inne pliki multimedialne na co najmniej 10 odrębnych ekranach, obejmujące co najmniej dostawę sprzętu (monitory, playery) wraz z oprogramowaniem, montaż, konfigurację oraz uruchomienie systemu. Każda dostawa powinna zostać wykonana co najmniej na kwotę 184.500,00 zł brutto
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunku doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby warunek doświadczenia spełniał co najmniej 1 wykonawca.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wymaganym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 (pkt VII.7 ppkt 1 SIWZ) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2-4 (pkt VII.7 ppkt 2-4 SIWZ) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1 ppkt 1(pjt VII.7 ppkt 1 SIWZ), składa dokument, o którym mowa w pkt 3 (pkt 16 SIWZ), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wymaganym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt V.1 ppkt 2 SIWZ; 2) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz dokumenty, które umożliwią Zamawiającemu ocenę czy wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w tym dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. (dotyczy sytuacji gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów). 2. próbkę oprogramowania informatycznego systemu do zarządzania i prezentacji treści. Program powinien zostać przekazany na nośniku CD lub dysku USB i musi zawierać pełną wersję oprogramowania wskazanego w pkt 11.1 załącznika nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza przedstawienie tzw. wersji TRIAL z ograniczeniem czasowym wszystkich funkcjonalności, jednak nie krótszym niż 14 dni od pierwszej instalacji. W sytuacji gdy wykonawca nie załączy próbki do oferty lub gdy złożona próbka potwierdzi, że oferowana dostawa nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona. 3. pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wymaganym terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów - opisu sprzętu potwierdzającego, że oferowana dostawa (oferowane urządzenia) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wzór wykazu sprzętu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Wadium 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski 81 1020 2892 0000 5002 0590 9983 z dopiskiem: wadium – multimedia ICE – DP-271-25/2017. Wadium musi znaleźć się na wskazanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. Za chwilę wpływu wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi: 1) być wystawione na Zamawiającego – Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków. 2) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. 3) zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela (gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądania Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – na pierwsze żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie o zaistnieniu jednej z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji powinno zostać złożone w oryginale w sekretariacie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub załączane do oferty. W przypadku załączenia dokumentu wadium do oferty nie należy spinać tego dokumentu z ofertą ani nie należy numerować go jako kolejnej strony oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu przez tego wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Pozostałym wykonawcom wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą być wprowadzone w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w następujących sytuacjach: 1) zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 2) zmiany terminów realizacji umowy wskazanych w § 3 ust. 2 umowy, w szczególności gdy dotrzymanie pierwotnych terminów nie będzie możliwe ze względów proceduralnych lub ze względu na bieżące funkcjonowanie Centrum Kongresowego ICE Kraków.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60.00
Czy aukcja Nie
Data skl 08/05/2017
Godz skl 13:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)