Świadczenie usługi serwisowo – materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno – użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałach zamiejscowych KGP

Publication date 2017-04-27
End date 2017-05-15 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75813 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 503100001, 301240004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: stała usługa serwisowo - materiałowa obejmująca regularne przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru) pogwarancyjnych kserokopiarek znajdujących się na stanie jednostek Policji garnizonu mazowieckiego w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby faktycznie wykonanych kserokopii.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca składający ofertę posiadał autoryzację serwisową w zakresie kserokopiarek CANON.
Przedmiot zamówienia obejmuje 4 Zadania
Zadanie nr 1 – Okręg Radomski: dla KWP zs. w Radomiu, wydziałów zamiejscowych KGP, KMP w Radomiu, KPP w Grójcu, KPP w Szydłowcu, KPP w Lipsku, KPP w Kozienicach, KPP w Białobrzegach, KPP
w Zwoleniu, KPP w Przysusze.

Zadanie nr 2 – Okręg Siedlecki: dla KMP w Siedlcach, KPP w Łosicach, KPP w Garwolinie, KPP w Sokołowie Podlaskim, KPP w Węgrowie.

Zadanie nr 3 – Okręg Płocki: dla KMP w Płocku, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ciechanowie, KPP
w Gostyninie, KPP w Sierpcu, KPP w Sochaczewie, KPP w Żurominie, KPP w Żyrardowie, KPP w Płońsku.

Zadanie nr 4 – Okręg Ostrołęcki: dla KMP w Ostrołęce, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ostrowi Mazowieckiej, KPP w Wyszkowie, KPP w Mławie, KPP w Makowie Mazowieckim, KPP w Pułtusku, KPP
w Przasnyszu.
Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 1 – Okręg Radomski - 2 900 000 kserokopii
Zadanie nr 2 – Okręg Siedlecki - 550 000 kserokopii
Zadanie nr 3 – Okręg Płocki - 2 000 000 kserokopii
Zadanie nr 4 – Okręg Ostrołęcki - 1 200 000 kserokopii
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenie liczby serwisowanych kserokopiarek o max. 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla:
Zadania nr 1 - o ilość 116 000 kserokopii
Zadania nr 2 - o ilość 22 000 kserokopii
Zadania nr 3 - o ilość 80 000 kserokopii
Zadania nr 4 - o ilość 48 000 kserokopii



Opis

Zadanie nr 1 – Okręg Radomski: dla KWP zs. w Radomiu, wydziałów zamiejscowych KGP, KMP w Radomiu, KPP w Grójcu, KPP w Szydłowcu, KPP w Lipsku, KPP w Kozienicach, KPP w Białobrzegach, KPP
w Zwoleniu, KPP w Przysusze.
Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 1 – Okręg Radomski - 2 900 000 kserokopii
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenie liczby serwisowanych kserokopiarek o max. 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla:
Zadania nr 1 - o ilość 116 000 kserokopii
Zadanie nr 2 – Okręg Siedlecki: dla KMP w Siedlcach, KPP w Łosicach, KPP w Garwolinie, KPP w Sokołowie Podlaskim, KPP w Węgrowie.
Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:Zadanie nr 2 – Okręg Siedlecki - 550 000 kserokopii
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenie liczby serwisowanych kserokopiarek o max. 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla:
Zadania nr 2 - o ilość 22 000 kserokopii
Zadanie nr 3 – Okręg Płocki: dla KMP w Płocku, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ciechanowie, KPP
w Gostyninie, KPP w Sierpcu, KPP w Sochaczewie, KPP w Żurominie, KPP w Żyrardowie, KPP w Płońsku.
Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 3 – Okręg Płocki - 2 000 000 kserokopii
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenie liczby serwisowanych kserokopiarek o max. 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla:
Zadania nr 3 - o ilość 80 000 kserokopii

Zadanie nr 4 – Okręg Ostrołęcki: dla KMP w Ostrołęce, wydziału zamiejscowego KGP, KPP w Ostrowi Mazowieckiej, KPP w Wyszkowie, KPP w Mławie, KPP w Makowie Mazowieckim, KPP w Pułtusku, KPP
w Przasnyszu.
Przewidywana liczba kserokopii do wykonania w trakcie trwania umowy w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 4 – Okręg Ostrołęcki - 1 200 000 kserokopii
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenie liczby serwisowanych kserokopiarek o max. 2 sztuki dla każdego Zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla:
Zadania nr 4 - o ilość 48 000 kserokopii

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Ulica 11 Listopada
Nr domu 37/59
Miejscowosc Radom
Kod poczt 26-600
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 483453103
Fax 483452002
Email monika.hernik@ra.policja.gov.pl
Internet http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Adres strony url http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Regon 670897379
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Oferty wnioski dostepne Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych
Numer referencyjny 19/19
Rodz zam U
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Szczegółowy wykaz urządzeń dla poszczególnych Zadań stanowią Załączniki od nr 1 do nr 4 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy, 2) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium - Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie, iż serwis wykonywany będzie przez podmiot posiadający autoryzację serwisową w zakresie kserokopiarek CANON (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ).
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 2.600,00 zł Zadanie nr 2 - 400,00 zł Zadanie nr 3 – 1.500,00zł Zadanie nr 4 – 900,00zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość:  zmniejszenia ilości sprzętu podlegającego umowie, (np. zmniejszenie ilości sprzętu w przypadku, gdy będzie on sukcesywnie likwidowany), ilość w okresie trwania umowy nie może być mniejsza niż 70% sprzętu w dniu zawarcia umowy),  zmiany lokalizacji sprzętu, o których zobowiązuje się za każdym razem powiadomić wykonawcę. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość na warunkach o których mowa w Prawie opcji zwiększenie liczby serwisowanych kserokopiarek o max. 2 sztuki dla każdego zadania poza zakres objęty umową z tytułu ewentualnego zakupu nowych urządzeń i przekazania ich do eksploatacji z jednoczesnym zwiększeniem szacowanej ilości kserokopii odpowiednio dla: Zadania nr. 1 - o ilość 116 000 kserokopii Zadania nr. 2 - o ilość 22 000 kserokopii Zadania nr. 3 - o ilość 80 000 kserokopii Zadania nr. 4 - o ilość 48 000 kserokopii c) Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, po cenach zaoferowanych w złożonej ofercie. d) Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu realizacji umowy w przypadku wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy. e) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania Umowy dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić w drodze aneksu do Umowy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy. Wniosek winien zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 15/05/2017
Godz skl 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)