Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Ulica |
ul. Narutowicza
|
Nr domu |
68
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90136
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
42 635 43 54
|
Fax |
42 635 43 26
|
Email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
Regon |
128700000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uni.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uni.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej należy złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego lub przesłać na adres zamawiającego za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Łódzki, Dział Zakupów, 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68, p. nr 8
|
Numer referencyjny |
17/ZP/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy tj.:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następującego dokumentu:
a) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający żąda poniżej wymienionych dokumentów jedynie w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych:
a) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich – certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych produktów równoważnych posiada system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 w zakresie projektowania, testowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych.
Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa wyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego bądź inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości.
b) raporty z testów wydajności wg normy:
- ISO 19752 dla tonerów do urządzeń monochromatycznych wprowadzonych na rynek od lipca 2004 r.
- ISO 19798 dla tonerów do urządzeń kolorowych wprowadzonych na rynek od stycznia 2007 r.,
- ISO 24711, 24712 dla wkładów atramentowych do urządzeń atramentowych wprowadzonych na rynek od stycznia 2007 r.
informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z ww. normami.
c) dla materiałów równoważnych nie wymienionych w pkt b) - certyfikat producenta materiału równoważnego lub inny równoważny dokument (karty katalogowe, opisy techniczne, foldery) potwierdzający zgodność techniczną i jakościową oferowanych materiałów równoważnych z wymogami sprzętu, do którego mają być zastosowane, lub też oświadczenie producenta materiału równoważnego, iż jego produkty mają wydajność nie mniejszą i jakość nie gorsza, niż produkty oryginalne.
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć załączone do oferty zaświadczenia, raporty, certyfikaty lub oświadczenia, czy też karty katalogowe, karty produktów albo informacje techniczne, numerem pozycji arkusza cenowego, której dotyczą; ponadto Wykonawca zobowiązany jest wskazać, np. oznaczyć kolorowym markerem w treści danego dokumentu, wszystkie istotne parametry oferowanego produktu, dowodzące jego równoważności w stosunku do produktów wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w kolumnie nr 3 Arkusza cenowego (Załącznik 2a i 2b).
d)oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset.
2. oświadczenie, że produkty będące przedmiotem dostawy posiadają oznakowanie zgodności, zgodne z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r. (Dz.U. z 2016r. poz.655), zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Wadium |
dla części 1.: 15.000,00 zł,
dla części 2.: 3.000,00 zł
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia.
2) Wycofania z sieci dystrybucji produktu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić towar będący technicznym następcą produktu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy produkt będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych produktu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego produktu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę produktu.
3) Zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji arkusza cenowego (Załącznik nr 2a i 2b) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych asortymentów w ilościach większych lub mniejszych aniżeli ilości podane w Załączniku nr 2a i 2b).
4) Spełnienia łącznie następujących warunków:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) Gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) Gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
Kryt 0 |
Cena oferty brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
10/05/2017
|
Godz skl |
9:30
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|