dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

Publication date 2017-04-27
End date 2017-05-10 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75867 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301921129
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, zgodnie z cząstkowymi zamówieniami jednostek. W części 1. przewiduje się dostawę dla 622 pozycji urządzeń biurowych i ich odmian, w części 2. - dla 288 pozycji. Zamawiający wymaga oferowania oryginalnych, fabrycznie nowych produktów, dopuszczając składanie ofert równoważnych w stosunku do wskazanego w SIWZ i załącznikach asortymentu. Materiały równoważne muszą być w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, tzn. nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, są w pełni kompatybilne z oprogramowaniem urządzenia. Dostawa obejmuje transport do wszystkich wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi oraz do magazynu Uniwersytetu Łódzkiego. Koszt transportu powinien zostać uwzględniony w cenie jednostkowej proponowanych wyrobów.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tonerów i pojemników atramentowych (kartridży) oraz głowic drukujących do drukarek laserowych i atramentowych czarno-białych i kolorowych oraz niektórych akcesoriów jak bębny, zespoły utrwalające czy pojemniki na zużyty toner. Zakres dostawy obejmuje 622 pozycje arkusza cenowego.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, faksów, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych, a także akcesoriów do urządzeń jak bębny i pojemniki na zużyty toner. Zakres dostawy obejmuje 288 pozycji arkusza cenowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Łódzki
Ulica ul. Narutowicza
Nr domu 68
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90136
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 635 43 54
Fax 42 635 43 26
Email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Regon 128700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.uni.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uni.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej należy złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego lub przesłać na adres zamawiającego za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, Dział Zakupów, 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68, p. nr 8
Numer referencyjny 17/ZP/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy tj.: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następującego dokumentu: a) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający żąda poniżej wymienionych dokumentów jedynie w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych: a) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich – certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych produktów równoważnych posiada system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 w zakresie projektowania, testowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa wyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego bądź inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości. b) raporty z testów wydajności wg normy: - ISO 19752 dla tonerów do urządzeń monochromatycznych wprowadzonych na rynek od lipca 2004 r. - ISO 19798 dla tonerów do urządzeń kolorowych wprowadzonych na rynek od stycznia 2007 r., - ISO 24711, 24712 dla wkładów atramentowych do urządzeń atramentowych wprowadzonych na rynek od stycznia 2007 r. informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z ww. normami. c) dla materiałów równoważnych nie wymienionych w pkt b) - certyfikat producenta materiału równoważnego lub inny równoważny dokument (karty katalogowe, opisy techniczne, foldery) potwierdzający zgodność techniczną i jakościową oferowanych materiałów równoważnych z wymogami sprzętu, do którego mają być zastosowane, lub też oświadczenie producenta materiału równoważnego, iż jego produkty mają wydajność nie mniejszą i jakość nie gorsza, niż produkty oryginalne. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć załączone do oferty zaświadczenia, raporty, certyfikaty lub oświadczenia, czy też karty katalogowe, karty produktów albo informacje techniczne, numerem pozycji arkusza cenowego, której dotyczą; ponadto Wykonawca zobowiązany jest wskazać, np. oznaczyć kolorowym markerem w treści danego dokumentu, wszystkie istotne parametry oferowanego produktu, dowodzące jego równoważności w stosunku do produktów wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w kolumnie nr 3 Arkusza cenowego (Załącznik 2a i 2b). d)oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. 2. oświadczenie, że produkty będące przedmiotem dostawy posiadają oznakowanie zgodności, zgodne z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r. (Dz.U. z 2016r. poz.655), zawarte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wadium dla części 1.: 15.000,00 zł, dla części 2.: 3.000,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia. 2) Wycofania z sieci dystrybucji produktu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić towar będący technicznym następcą produktu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy produkt będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych produktu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego produktu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę produktu. 3) Zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji arkusza cenowego (Załącznik nr 2a i 2b) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych asortymentów w ilościach większych lub mniejszych aniżeli ilości podane w Załączniku nr 2a i 2b). 4) Spełnienia łącznie następujących warunków: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) Gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6) Gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
Kryt 0 Cena oferty brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 10/05/2017
Godz skl 9:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)