Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej oraz odzieży przeciw kleszczom.

Publication date 2017-04-28
End date 2017-05-12 09:00:00
Instytucja Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice
Miejscowość Starachowice
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Ubiory jednoczęściowe,
  • Odzież różna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76488 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 182221002, 182300000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej oraz odzieży przeciw kleszczom w okresie 11 miesięcy od daty od zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 a do SIWZ Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami obowiązującymi w PGL LP oraz normami. Poszczególne sorty mundurowe – elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją techniczno-technologiczną poszczególnych sortów mundurowych stanowiącą załącznik nr 1 b do SIWZ z wyłączeniem rozdziałów pt. „warunki odbioru”, arkusz ewidencji wprowadzonych zmian”, próbki tkanin”, „załączniki” (załącznik nr 1 b do SIWZ), odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika w okresie 11 miesięcy od daty od zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 a do SIWZ Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami obowiązującymi w PGL LP oraz normami. Poszczególne sorty mundurowe – elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją techniczno-technologiczną poszczególnych sortów mundurowych stanowiącą załącznik nr 1 b do SIWZ z wyłączeniem rozdziałów pt. „warunki odbioru”, arkusz ewidencji wprowadzonych zmian”, próbki tkanin”, „załączniki” (załącznik nr 1 b do SIWZ), odpowiednio dla danej części przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w okresie 11 miesięcy od daty od zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 a do SIWZ Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami obowiązującymi w PGL LP oraz normami. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży przeciw kleszczom w okresie 11 miesięcy od daty od zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 a do SIWZ Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami obowiązującymi w PGL LP oraz normami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice
Ulica Rotmistrza Witolda Pileckiego
Nr domu 14 d
Miejscowosc Starachowice
Kod poczt 27-200
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 2745384, 274 76 20
Fax 41 2745384, 274 76 20
Email starachowice@radom.lasy.gov.pl
Adres strony url http://www.starachowice.radom.lasy.gov.pl/
Regon 290020101
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_starachowice/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_starachowice/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nadleśnictwo Starachowice, ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 14 d 27 - 200 Starachowice
Numer referencyjny ZG.270.1.3.2017
Rodz zam D
Okres2c 11
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj. musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 PLN. (Dotyczy I, II i III części przedmiotu zamówienia, niezależnie na ile części przedmiotu zamówienia Wykonawca składa ofertę).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3.1 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy: - dla części I - sortów mundurowych dla służb mundurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 PLN brutto - dla części II – środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 PLN brutto - dla części III – odzieży środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 PLN brutto 3.2 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie potencjału technicznego i w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.
Wadium 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości w wysokości: Część I – 2000,00 zł Część II - 2000,00 zł Część III - 1000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r., poz.359z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego banku ING Bank Śląski, nr rachunku: 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721 z dopiskiem: „wadium: dostawa sortów/odzieży część …….” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna, tj.: poręczenia bankowego lub SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 14 - sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy odpowiednio dla każdej części zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wskazanych we wzorze umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/05/2017
Godz skl 9:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)