Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
|
Ulica |
ul. Mokotowska
|
Nr domu |
43
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00551
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 46 31 000
|
Fax |
22 46 31 025
|
Email |
dzp@frse.org.pl
|
Adres strony url |
www.bip.frse.org.pl
|
Regon |
1039303200000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.frse.org.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.frse.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
ZP-1/FRSE/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/06/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
301910.46
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy dostawy urządzeń wielofunkcyjnych MFP o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto każda
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 5 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach i w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanych urządzeniach
w przypadku niedostępności na rynku któregokolwiek z urządzeń lub jego komponentów, części
i podzespołów, określonych w Załącznikach nr 1, 2, 3 i 7 do Umowy, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego urządzenia lub komponentu, części lub podzespołów udokumentowanej oświadczeniem producenta sprzętu lub komponentu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załącznikach.
Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku
do treści oferty Wykonawcy w przypadku:
1) wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej – w zakresie:
a) terminów wykonania przedmiotu umowy, poprzez ich zmianę na terminy umożliwiające wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy,
b) przedmiotu umowy, poprzez dostosowanie jego zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy do zakresu i sposobu obiektywnie możliwego do wykonania,
c) wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy, w sytuacji zmiany Umowy wskazanej, o której mowa w lit. b), poprzez zmianę tej wysokości do należnej za zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Zmieniona wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona proporcjonalnie
do wykonanego zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie udokumentowanych przez Wykonawcę kosztów poniesionych w związku z wykonaniem i niezbędnych dla prawidłowego wykonania tego zakresu;
W przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, skutkującymi obiektywną niemożnością wykonania przedmiotu umowy w całości, Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
88
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
12/05/2017
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|