Dostawa urządzeń wielounkcyjnych MFP wraz z oprogramowaniem

Publication date 2017-04-28
End date 2017-05-12 10:00:00
Instytucja Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76508 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301211004, 302321108
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jestdostawa urządzeń wielofunkcyjnych MFP wraz z oprogramowaniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Ulica ul. Mokotowska
Nr domu 43
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00551
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 46 31 000
Fax 22 46 31 025
Email dzp@frse.org.pl
Adres strony url www.bip.frse.org.pl
Regon 1039303200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.frse.org.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.frse.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny ZP-1/FRSE/2017
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2017
Szacunkowa wart zam calosc 301910.46
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy dostawy urządzeń wielofunkcyjnych MFP o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych brutto każda
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 5 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach i w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanych urządzeniach w przypadku niedostępności na rynku któregokolwiek z urządzeń lub jego komponentów, części i podzespołów, określonych w Załącznikach nr 1, 2, 3 i 7 do Umowy, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego urządzenia lub komponentu, części lub podzespołów udokumentowanej oświadczeniem producenta sprzętu lub komponentu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załącznikach. Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej – w zakresie: a) terminów wykonania przedmiotu umowy, poprzez ich zmianę na terminy umożliwiające wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy, b) przedmiotu umowy, poprzez dostosowanie jego zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy do zakresu i sposobu obiektywnie możliwego do wykonania, c) wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy, w sytuacji zmiany Umowy wskazanej, o której mowa w lit. b), poprzez zmianę tej wysokości do należnej za zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Zmieniona wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona proporcjonalnie do wykonanego zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie udokumentowanych przez Wykonawcę kosztów poniesionych w związku z wykonaniem i niezbędnych dla prawidłowego wykonania tego zakresu; W przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, skutkującymi obiektywną niemożnością wykonania przedmiotu umowy w całości, Umowa zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 88
Czy aukcja Nie
Data skl 12/05/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)