Przedmiotem zamówienia jest zakup radiotelefonów na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego.

Publication date 2017-04-28
End date 2017-05-10 10:00:00
Instytucja Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Radiotelefony

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76882 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 322360006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup radiotelefonów na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Ulica ul. Jagiellońska
Nr domu 25
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40032
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 322 077 777
Fax 322 077 395
Email bdg-zp@katowice.uw.gov.pl
Adres strony url www.katowice.uw.gov.pl
Regon 51425985927000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Dostep dokumentow zamowienia http://www.katowice.uw.gov.pl/news/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25, Sekretariat Biura Administracyjnego, pokój nr 230 (I piętro)
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego.
Numer referencyjny BAI.272.19.2017
Rodz zam D
Okres2c 26/07/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę radiotelefonów o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale pkt 1 ppkt 1 i 2, na wezwanie Zamawiającego, składa następujące dokumenty: wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione IV. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA. 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/nia – według wzoru załączniki nr 5a i 5b do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu/ach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; Wykonawca składa niniejszy dokument w jednym egzemplarzu, niezależnie od tego na ile zadań częściowych składa ofertę, 2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia składane na wezwanie zamawiającego: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale pkt 1 ppkt 1 i 2, na wezwanie Zamawiającego, składa następujące dokumenty: a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami oferowanego sprzętu – załącznik nr 1 do SIWZ tj. opis przedmiotu zamówienia c) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w SIWZ w rozdziale IV ust. 2 pkt d-g. d) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, tj. w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). e) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział III ust 1 pkt 1 SIWZ),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia wraz z parametrami oferowanego sprzętu – załącznik nr 1 do SIWZ tj. opis przedmiotu zamówienia
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1 pkt 16 ustawy Prawo zamówień publicznych, postanowienia zawarte w ogólnych warunkach umowy - załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji, będą wprowadzone do treści zawieranych umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 PZP, 2) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 3) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie materiały nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. W przypadku gdy z wnioskiem o zmianę postanowień umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy występuje Wykonawca winien okoliczność, na którą się powołuje wykazać dokumentami bądź za pomocą innych dowodów. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wynikającego ze sposobu rozliczenia przedmiotu zamówienia określonego w § 2 ust.1 niniejszej umowy.
Kryt 0 cena oferty
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 10/05/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)