Dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Pogotowia Ratunkowego – części: I – III

Publication date 2017-04-28
End date 2017-05-09 10:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76921 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych artykułów medycznych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części do SIWZ, tj.:
Część I – zestaw do konikopunkcji i rurki krtaniowe,
Część II – zestaw cewników do kaniulacji i punkcji żyły głównej,
Część III – elektrody wielofunkcyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6.1 – 6.3 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rurek krtaniowych i zestawów do szybkiej konikopunkcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6.1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów cewników do kaniulacji i punkcji żyły głównej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6.2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy elektrod wielofunkcyjnych pediatrycznych, jednorazowego użytku oraz elektrod wielofunkcyjnych dla dorosłych, jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6.3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Ulica ul. Ziębicka
Nr domu 34-38
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-507
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48717731563
Fax +48717731563
Email m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl
Adres strony url http://bip.prww.linuxpl.info/
Regon 932207142
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 3438, 50507 Wrocław III p. pok. 314 (sekretariat)
Numer referencyjny ZP/PR/15/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Terminy obowiązywania umów: - dla części I – 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy; - dla części II i III – 12 miesięcy, licząc od dnia: 01.06.2017 r.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r., poz. 1126). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. X.1.1) i X.2.1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. X.2 SIWZ: 1) pkt. X.2.2) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt X.4.1) lit. a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. X.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. X.4 SIWZ stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wypełniony załącznik nr 6.1 - 6.3 do SIWZ „formularz wyceny” odpowiednio w zakresie części na którą Wykonawca składa ofertę, 5) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru (ewidencji), 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ustawy Pzp, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda deklaracji zgodności lub certyfikatu CE, o których mowa w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 211) – dot. zaoferowanych wyrobów medycznych, w zakresie części: I – III do SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony mają prawo zmiany warunków umowy, w następujących sytuacjach: 1) zmiana cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT. 2) zmiana oferowanego asortymentu ze względu na przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach równoważnych do produktu objętego umową lub ze względu na wycofanie go z obrotu na terenie RP przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie, 3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania do czasu wykorzystania tej wartości. 2. Zmiana umowy z naruszeniem pkt. 1 jest nieważna. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 09/05/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)