Wyposażenie pomieszczeń zaplecza i sceny amfiteatru w Brennej - etap III

Publication date 2012-11-29
End date 2012-12-07 10:30:00
Instytucja Gmina Brenna
Miejscowość Brenna
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 480672 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 444234603, 302133008, 397170001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy na wyposażenie pomieszczeń zaplecza i sceny amfiteatru w Brennej Centrum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 wg zadań jak niżej:

zadanie 1. Dostawa tablicy diodowej
zadanie 2. Dostawa sprzętu komputerowego
zadanie 3. Dostawa wyposażenia w sprzęt - klimatyzator
zadanie 4. Dostawa wyposażenia w sprzęt - osuszacz powietrza
zadanie 5. Dostawa wyposażenia w sprzęt - maszyna czyszcząca

2.2. Wymagane szczegółowe parametry

Zadanie 1. Dostawa tablicy diodowej
Lp Nazwa towaru Ilość
1 Tablica diodowa 1 sztuka

Zadanie 2. Dostawa sprzętu komputerowego
Lp Nazwa towaru Ilość
1 Zestaw komputerowy z oprogramowaniem 2 sztuki
2 Drukarka A3 1 sztuka
3 Drukarka A4 1 sztuka
4 Niszczarka 1 sztuka
5 Laptop 1 sztuka

Zadanie 3. Dostawa wyposażenia w sprzęt czyszczący - klimatyzator
Lp Nazwa towaru Ilość
1 Klimatyzator przenośny 1 sztuka

Zadanie 4. Dostawa wyposażenia w sprzęt - osuszacz powietrza
Lp Nazwa towaru Ilość
1 Osuszacz powietrza 2 sztuki

Zadanie 5. Dostawa wyposażenia w sprzęt - maszyna czyszcząca
Lp Nazwa towaru Ilość
1 Maszyna czyszcząca 1 sztuka


2.3. Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami. Posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu.
2.4 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia;
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
2) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
3) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna.
4) Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisane zostaną Protokoły odbioru bez zastrzeżeń.
2.5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji;
2) Wykonawca na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu 2 letniej gwarancji, licząc od daty wystawienia faktury. W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi. Podstawą udzielenia gwarancji jest faktura zakupu.
3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego;
4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
2.6. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m.in. odnoszących się do reklamacji.

Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej.

Opis

Tablica diodowa 1 sztukaZestaw komputerowy z oprogramowaniem 2 sztuki
Drukarka A3 1 sztuka
Drukarka A4 1 sztuka
Niszczarka 1 sztuka
Laptop 1 sztukaKlimatyzator przenośny 1 sztukaOsuszacz powietrza 2 sztukiMaszyna czyszcząca 1 sztuka

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Brenna
Ulica ul. Wyzwolenia 77
Nr domu 77
Miejscowosc Brenna
Kod poczt 43-438
Wojewodztwo śląskie
Tel 033 8536222
Fax 033 8536370
Internet www.brenna.org.pl
Regon 00053176600000
E mail inwestycje@brenna.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1/ Formularz oferty według załączonego wzoru wraz z załącznikiem (załącznik nr 1) oraz wykazem cenowym załącznik nr 6. 2/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1.1. Zmian ogólnych: - zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej, - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - w przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 1.2. Zmian wpływających na wynagrodzenie - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) - z obniżeniem kosztu wykonania usług a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikająca z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć. 1.3. Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: a) zostanie ogłoszona likwidacja lub upadłość Wykonawcy, b) Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie, c) Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, d) Wykonawca przerwał realizację dostawy z przyczyn leżących po jego stronie.
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.brenna.org.pl
Spec war Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, pok. Nr 26
Data skl 07/12/2012
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, Biuro podawcze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)