DOSTAWA KOMPUTEROWEGO PLOTERA GRAWERUJĄCEGO - sprawa nr 132/2012

Publication date 2012-11-29
End date 2012-12-10 08:30:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 480710 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302321407
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 1 szt. komputerowego plotera grawerującego do Jednostki Wojskowej 4503 - magazyn w Grudziądzu przy ul. Czwartaków 1, w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30232140-7.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji, z roku 2012.
4. Oferowany przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, w pierwszym gatunku, spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia objętego gwarancją producenta, której minimalny okres został wskazany w treści Załącznika nr 2 do SIWZ. Potwierdzeniem udzielenia gwarancji będzie dostarczona wraz z dostawą karta gwarancyjna.
6. Wykonawca w treści składanej oferty, w przeznaczonych do tego odpowiednich kolumnach formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, winien wskazać nazwę producenta oraz nazwę handlową oferowanego asortymentu (model/typ), adres strony internetowej Producenta z opisem parametrów, a także okres udzielanej gwarancji.
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku nr 2 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy) w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę Producenta.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają co najmniej minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do treści oferty w związku z § 5 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr 226, poz. 1817) dokumenty potwierdzające, że dostawy te spełniają minimalne wymagania Zamawiającego (np. folder, katalog, opis).
9. Warunki realizacji dostaw oraz istotne postanowienia dla przyszłej umowy zostały sprecyzowane w treści Załącznika nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
Ulica ul. Czwartaków 1
Nr domu 1
Miejscowosc Grudziądz
Kod poczt 86-300
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 458 32 90, 458 32 00
Fax 56 458 32 22
Internet www.13wog.pl
Regon 34090727700000
E mail przetargi@13wog.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 3
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
Wiedza Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
Potencjal Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
Zdolne Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
Sytuacja Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Informacja o Wykonawcy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w przypadku, gdy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) miejsca dostawy (na terytorium województwa kujawsko-pomorskiego), o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy; 3) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę, przy zachowaniu cen wskazanych w umowie i jakości nie gorszej niż wymagana; 4) zmiany typu, rodzaju, nazwy przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie może być dostarczony np. z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, zmiany wielkości opakowań, z zastrzeżeniem, iż nowy przedmiot zamówienia będzie charakteryzował się nie gorszymi parametrami niż wymagane przez Zamawiającego przy zachowaniu cen wskazanych w umowie; 5) dopuszcza się możliwość zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną, o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego, a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia. Zmiany jak powyżej (pkt 1 - 4) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia od którego będą obowiązywały zmiany. Zmiana opisana w pkt 5 nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego zgłoszenia przez jedną ze stron na co najmniej dwa dni przed wymaganym terminem realizacji dostawy
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.13wog.pl
Spec war z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl
Data skl 10/12/2012
Godz skl 08:30
Miejsce kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA NA DOSTAWĘ KOMPUTEROWEGO PLOTERA GRAWERUJĄCEGO - sprawa nr 132/2012 nie otwierać do dnia 10.12.2012 r. do godziny 9:00 . Uwaga! Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres, zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w wymaganym terminie) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)