Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.

Publication date 2012-11-30
End date 2012-12-10 08:30:00
Instytucja Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 253555 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Pełny wykaz artykułów, oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela artykułów biurowych stanowiąca załącznik do oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych pod warunkiem, iż oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Ulica ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
Nr domu 12-14
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-411
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7769407
Fax 71 7769122
Internet www.bip.bou.umwd.pl
Regon 02141927000000
E mail przemyslaw.pawlowicz@dolnyslask.pl; artur.tasarz@dolnyslask.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5500,00 PLN
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty a) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikiem do oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) dowód wpłaty wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na rachunek bankowy Zamawiającego), w przypadku pozostałych form wniesienia wadium - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu, a do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kserokopie dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium) i załączyć do oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.bou.umwd.pl
Spec war Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław pok. 4025 IV piętro.
Data skl 10/12/2012
Godz skl 08:30
Miejsce Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław pok. 4019 IV piętro.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)