Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki
|
Ulica |
pl. Powstańców Warszawy 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-153
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3406260
|
Fax |
71 3406948
|
Internet |
www.duw.pl
|
Regon |
00051437700000
|
E mail |
d.szust@duw.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo/a osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (druk własny Wykonawcy), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów i/lub pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Potrzeba wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy, w tym przypadku Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto) - dotyczy to części lub całości wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano), zmian danych teleadresowych Stron niniejszej umowy, 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, 3) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 4)zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy a w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, 5) z innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej umowy przyczyn.
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
www.duw.pl
|
Spec war |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, Biuro Organizacyjno-Administracyjne, pok. 0214
|
Data skl |
07/12/2012
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, Biuro Organizacyjno-Administracyjne, sekretariat pok. 0200
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. Wszystkie kwoty podane są w PLN. Jeżeli Wykonawca posługuje się walutą obcą, należy ją przeliczyć w/g kursu złotego podanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Zamówienie dotyczy programów: Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej republika Czeska - Rzeczpospolista Polska 2007-2013, Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013, w ramach których realizowane są projekty Pomocy Technicznej.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Wiedza |
Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwie dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|