Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich we Wrocławiu
|
Ulica |
ul. Namysłowska 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-304
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 721 58 10
|
Fax |
71 721 58 11
|
Internet |
http://www.zojm.wroclaw.pl
|
Regon |
93081825500000
|
E mail |
zojm@um.wroc.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
12
|
Wadium |
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 500,00 PLN.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał przynajmniej dwie dostawy mebli biurowych wraz z montażem a każda polegała na:
a) montażu przynajmniej jednego mebla o wskazanych wymiarach,
b) dostarczeniu co najmniej 10 krzeseł
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Przykładowy wzór Formularza Oferty, który zawiera wszystkie istotne treści SIWZ. Zamawiający dopuszcza inne wzory lub np. formy wielkości oferty, jednak winny one zawierać wszystkie istotne postanowienia treści SIWZ - podpisany na każdej stronie. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
4. Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty,
w szczególności gdy:
1) nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia;
2) wystąpiła zmiana istotna w zakresie możliwości realizacji przedmiotu zamówienia
w szczególności gdy ulegną zmianie rzeczywiste wymiary pomieszczeń Zamawiającego, które podane zostały na podstawie dokumentacji projektowej obiektu budowlanego zatem są orientacyjne w granicach błędu systematycznego, przypadkowego lub pomiarowego;
3) zmianie ulegną wymiary mebli w stosunku do podanych w opisie ze względu na konieczność dostosowania do rzeczywistych wymiarów pomieszczeń Zamawiającego;
4) nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT, ulec zmianie może cena w takim zakresie
w jakim będzie to wynikało z przepisów;
5) zaistnieje potrzeba wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych, nie będących zamówieniami dodatkowymi w rozumieniu ustawy Pzp i nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, a koniecznych do jego prawidłowego wykonania, w szczególności bez których nie zostałyby osiągnięte zakładane parametry;
6) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zamówienia w terminie
w szczególności z uwagi na:
a) wystąpienie nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych,
b) konsekwencje ewentualnego niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z zawartej umowy,
7) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy;
8) konieczna będzie zmiana terminu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, mając na względzie możliwość przedłużenia się procedury wyboru wykonawcy, np. na skutek wniesionych odwołań.
5. Wprowadzenie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji Umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji Umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej, itp. nie są zmianami istotnymi i zawsze dopuszczalne za porozumieniem stron.
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Nie
|
Spec www |
http://www.zojm.wroclaw.pl
|
Spec war |
Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław
|
Data skl |
10/12/2012
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|